НКРЕКП з нового 2019 року запроваджено гарантовані стандарти якості послуг з електропостачання, компенсації споживачам за їх недотримання.
Порядок надання компенсації споживачам затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 та набрав чинності 24.10.2018.
У яких випадках ви можете отримати компенсанцію?
Ось що пише у Фейсбук Оксана Кривенко, нова керівниця цієї держструктури:
Споживач отримує компенсацію у випадку недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт, а саме щодо:
– видачі технічних умов на приєднання;
– відновлення електропостачання;
– перевірки лічильника;
– відповіді на письмові звернення;
– якості електричної енергії.
Форму Заяви про надання компенсації можна скачати з їх сайту:
Сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/?id=32498&fbclid=IwAR3wn7tU3JGYzQvQwTitgmg92Dbqn6YmjZsO4xDSCehZA-bnchlkwlHu9Do