На голову Блоги Моніторинг правових актів за ознаками дискримінації пенсійного забезпечення ветеранів-військовослужбовців

Моніторинг правових актів за ознаками дискримінації пенсійного забезпечення ветеранів-військовослужбовців

203
0

1. Закон України від 09.04.1992р. №2262-XII «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» – КМУ, МО, ПФУ не виконує в частині 3 ст. 63 «Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв’язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв’язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством.

Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на перерахунок пенсій і провадиться у порядку ( 45-2008-п ), встановленому Кабінетом Міністрів України, у строки, передбачені частиною другою статті 51 цього Закону. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим зі служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій. {Частина третя статті 63 в редакції Законів N 3946-12 від 04.02.94; N 2255-IV ( 2255-15 ) від 16.12.2004, із змінами, внесеними згідно із Законами N 857-V ( 857-16 ) від 03.04.2007, N 1567-VI ( 1567-17 ) від 25.06.2009.

2. Закон від 09.04.1992р. №2262-XII – КМУ, МО, ПФ не виконує в частині ст.51 ч.3: «Перерахунок пенсій у зв’язку із зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на такий перерахунок згідно з цим Законом, або у зв’язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, не проведений з вини органів Пенсійного фонду України та/або державних органів, які видають довідки для перерахунку пенсії, провадиться з дати виникнення права на нього без обмеження строком».

3. Закон від 15.07.2015р. №614-VIII «Про внесення змін до деяких законів України з питань пенсійного забезпечення» – КМУ не виконує в частин ст. II. Прикінцеві положення п.2. пп.2 Кабінету Міністрів України до 1 січня 2016 року: привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд і скасування міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону. – не скасована Постанова КМУ від 13.02.2008р. №45 в частині ст.1, яка передбачає виконання Закону в частині перерахування пенсій військовослужбовцям тільки у випадку відповідної постанови КМУ та надання повідомлень МО і довідок ОВК,

4. Закон від 23.12. 2015р. N 900-VIII «Про соціальні гарантії екс-поліцейських», який зобовязав Пенсійний Фонд України з 01.01.2016р. пенсіонерам МВС перерахувати посадові оклади, оклади за військове звання та додаткові види грошового забезпечення з врахуванням нового грошового забезпечення діючих поліцейських – КМУ та ПФУ не виконують, перерахунок пенсій не зробили.

5. Закон від 10.12.2015 р. № 889-VIII «Про державну службу» в частині ст.20 «Вимоги до осіб, які претендують на вступ на державну службу» не передбачають, як у інших країнах, проходження військової служби, тому держслужбовці Мінсоцполітики, Пенсійного Фонду не розуміють захисників Батьківщини, демонструють зневагу «Ми вас, які з коридору ніколи не зрозуміємо», «А за що підвищувати пенсії військовослужбовцям? Ви що, космонавти?», відписки: «законних підстав для перерахунку військових пенсій після 01.01.2008р. не було», «з 01.01.2008р. і на даний час (2016р.) Міністерство Оборони не повідомляли Пенсійний фонд про перерахунок раніше призначених пенсій у звязку зі збільшенням додаткових видів грошового забезпечення, зокрема премій», «військові комісаріати**.02.2008р. на пенсіонерів МО, які раніше отримували пенсію з розрахунку премії – 33.3% грошового забезпечення, подали до ПФУ довідки для здійснення перерахунку пенсії з розрахунку премії – 10% посадового окладу», «з **.02.2008р. і на даний час Обласні військові комісаріати не подавали до ГУ ПФУ довідки про перерахунок раніше призначених пенсій, з врахуванням збільшення премій: з 01.11.2010р. по 31.05. 2011р. – 55%, з 01.06.2011р. – 90%, з 01.2016р.- 450%.», «збільшення грошового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України шляхом збільшення розміру премії» – «відомчі» -ознаки дискримінації та загрози національній безпеці.

6. Постанова КМУ від 07.11.2007р. № 1294 визначає оклади за військове звання у Збройних Силах України, які у 17- 20 разів меньші від відповідних спеціальних звань поліцейських, встановлених Постановою КМУ від 11.11.2015р. №988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції». Зокрема, оклади за військове звання: підполковника Збройних Сил України – 130 грн., а підполковника поліції – 2200 грн (2200:130=17 разів), полковника ЗС України – 135 грн., полковника поліції – 2400 грн. (2400:135=18 р.), генерал-полковника ЗС України-150 грн., а генерала поліції третього рангу – 3000 грн. (3000:150 =20 р.). (рядового поліції – 400). Посадові оклади військовослужбовців у Збройних Силах України, відповідно до вказаних постанов Уряду, втричі меньші від відповідних у поліцейських: командир батальйону ЗС – 1000-1100 грн., а командир батальйону поліції – 3050 грн. (рядового поліції-1700 грн.). Надбавка за вислугу років військовослужбовцям, зокрема, понад 25 років – 40% посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням, а розмір надбавки за стаж служби в поліції понад 25 років – 50% посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням (на 10% більше). Передбачено запровадження надбавки за специфічні умови проходження служби в поліції у розмірі до 100 % посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням та надбавки за стаж служби поліцейським. Розмір грошового забезпечення голови Національної поліції України – 98 000 гривень, заступників голови – 70 000 грн., керівників структурних підрозділів апарату та територіальних органів Національної поліції – 30 000 грн. – ознаки дискримінації військовослужбовців ЗСУ у пенсійному забезпеченні.

7. Постанова КМУ від 13.02.2008р. №45 «Про порядок перерахунку пенсій…»: в частині ст.1. Перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” (далі – Закон) пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом (далі – особи), або у зв’язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством. – в частині ст.2-6 Міністерство силової структури зобов’язала повідомляти Пенсійний фонд України про необхідність проведення перерахунку, а уповноважений орган силової структури подавати довідки на кожного пенсіонера про грошове забезпечення для обчислення нового розміру пенсії. (обовязки по наданню довідок на перерахунок пенсій перекладені на МО, МВС, СБУ, які не є структурними підрозділами Пенсійного фонду). – ознаки введення в дію підзаконним актом КМУ системного блокування ПФУ Законів в частині перерахування пенсій військовослужбовців ЗСУ.

8. Постанова КМУ від 23.04.2012р. №355 ПФУ нарахував «підвищення до пенсії» пенсіонерам МО, яким раніше пенсія була нарахована до 90% у меньших ніж належить розмірах – до 80%. – ознаки дискримінації (обмеження) пенсій військовослужбовців ЗСУ.

9. Постанова КМУ №18 від 20.01.2016 р., згідно з якою «військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки…за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду виплачується винагорода у розмірах, визначених керівниками відповідних державних органів за погодженням з Міністерством фінансів та Міністерством соціальної політики, у межах бюджетних призначень». Винагорода, як додатковий вид грошового забезпечення, не передбачена для розрахунку пенсій. – ознаки дискримінації інших ветеранів-учасників 53 війн і воєнних конфліктів.

10. Накази Міністра оборони України не узгоджені з КМУ і не подані до ПФУ: – від 05.11.2010 № 576 – з 1.11.2010р. розмір премії – 55 (70) % посадового окладу, – від 28.01.2011р. № 50 подовжено нарахування розміру премії- 55 (70) %, – від 25.06.2011р. № 355 – з 01.06. 2011р. премія – 90% для офіцерів (110% – контрактників), – від 27.01.2016р. №44 – премія 450 % посадового окладу – з **.02.2008р. і на даний час Пенсійний Фонд виплачує пенсії МО з врахуванням 10% премії – у 45 раз менше ніж нараховують військовослужбовцям. – ознаки дискримінації (обмеження) розміру пенсії військовослужбовців в залежності від дати виходу на пенсію і відповідно більших розмірів премії.

11. За рішенням Міністра оборони України від 19.05.2010р. погоджено пропозицію Департаменту фінансів МОУ від 13.05.2010р. №248/9/157 щодо збільшення з 01.05.2010р.премії в розмірі 25% місячного грошового забезпечення військовослужбовцім центрального апарату МОУ та Генштабу ЗСУ. За рішенням Міністра оборони України від 07.06.2011р. погоджено пропозицію Генштабу ЗСУ від 0.06.2011р. №300/1/с/1555 щодо збільшення з 01.06.2011р. премії в розмірі 40% місячного грошового забезпечення військовослужбовцім центрального апарату МОУ та Генштабу ЗСУ. За рішенням Міністра оборони України від 19.05.2010р. погоджено пропозицію Департаменту фінансів МОУ від 06.04.2013р. №248/3/9/1/282 щодо збільшення розміру щомісячної премії військовослужбовцям апарату МОУ та Генштабу ЗСУ з 01.01.2013р. на 45% місячного грошового забезпесення.

Отже, право на перерахунок пенсії «штабістам» ЗСУ забезпечено ч.3 ст.63 Закону України №2262, а військовослужбовцям інших підрозділів – зась! – ознаки дискримінації (обмеження) розміру пенсії військовослужбовців ЗСУ, на відміну від центрального апарату МОУ та Генштабу ЗСУ.

Висновок: Дії та бездіяльність Президентів, Урядів, Верховної Ради України має ознаки «гібридної війни» проти системи пенсійного забезпечення ветеранів Збройних Сил та правоохоронних органів, дискримінації та ліквідації мотивації до захисту Батьківщини, створення «контрольованого хаосу», загрози національній безпеці.

mazursvarog3113@ukr.net

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я