Новини Скарга Прокурору м. Вінниця Старшому раднику юстиції Кобко С.Л.

Скарга Прокурору м. Вінниця Старшому раднику юстиції Кобко С.Л.

388
0

 Прокурору м. Вінниця
Кобко С.Л.
м. Вінниця, вул. Ватутіна, 10
від Громадської організації
«Голос народу – до демократії через право»
Голова організації Матківський В.Г.
м. Вінниця, вул. Соборна, 52 офіс 203

Прокурору м. Вінниця
Кобко С.Л.
м. Вінниця, вул. Ватутіна, 10
від Громадської організації
«Голос народу – до демократії через право»
Голова організації Матківський В.Г.
м. Вінниця, вул. Соборна, 52 офіс 203

 

СКАРГА

Про невідповідність рішення Вінницької міської ради від 10.01.2013 р. № 25 діючому законодавству України, а саме порушення:
 Житлового кодексу України
 Господарського кодексу України
 Закону України від 24 червня 2004 року №1875-ІV «Про житлово-комунальні послуги»
 Постанови К.М. України від 11 жовтня 2002 р. № 15211 зі змінами від 22 вересня 2004 р. № 1242
 Постанови К.М. від 21 липня 2005 р. № 631 «Порядок проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг»
 Закон України «Про благоустрій населених пунктів» № 49 зі змінами від 22 грудня 2011р. № 4220-VІ
 Закон України «Про захист економічної конкуренції»
 Цивільний кодекс України.
Ознайомившись з вищевказаним рішенням Вінницької міської ради № 25 від 10.01.2013 р наша громадська організація в котрий раз фіксує, що в Вінницькій міській раді діє певне коло чиновників які знаходяться в круговій схемі для створення певних корупційних схем незаконного отримання прибутку.
Нагадаємо:
– Незаконні рішення відносно оплати медичних послуг;
– Зростання тарифів на житлово-комунальні послуги з квітня 2012 р. На 16,6 до 36%;
– Рішення відносно повірки водолічильників, та багато іншого;
Про це та інше спрямовувалось до Вас письмово. Отримані тільки відписки.
Перш за все наша скарга спрямована про незаконне, неконституційне втручання органів місцевої виконавчої влади у господарську діяльність комунальних підприємств, що суперечать статті 6 Господарського кодексу України.
Крім того, порушуються приписи частини 2 статті 19 Конституції України, відповідно до якої, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а не підзаконними актами, якими є постанови К.М., розпорядження і накази видані без посилання на той чи інший закон , не підлягає виконанню і, якщо скористатися термінологією Цивільного Кодексу, мають вважатися як нікчемні.
Прийнявши рішення № 25 Виконавчий комітет ВМР вийшли за межі наданих Конституцією і законами України повноважень та перебрали на себе повноваження які не передбачені законодавством, тому не випадково в рішенні міської ради відсутні посилання на Закон України «Про створення житлово-експлуатаційного об’єднання».
Створивши ЖЕО Виконком ВМР п.4 Рішення визначалось, що «ЖЕО є виконавцем послуг з управління будинками, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у житловому фонді, що є комунальною власністю громади».
Пункт 4 рішення Виконавчого комітету ВМР повністю спотворює істинні мотиви, та є корупційними оскільки виконавцем послуг як і раніше до створення ЖЕО послуги мешканцям будинків надається ЖЕКами №№ 14, 16, 25, ПП Мешканець, МКП «АДС» та новостворюваною фірмою ФОП Тараканов СВ.
Таким чином Вінницька міська рада створила організацію яка не надає послуги, а утримання чиновників перекладено на гаманці споживачів.
На протязі діяльності ЖЕО мешканці будинків зіткнулися з масовим порушенням законодавства України, критичних явищ, та порушень конкретних прав як споживачів (це особлива тема для скарги).
Прийнявши рішення за № 25 Виконавчий комітет ВМР порушив:
– ст.ст. 17, 24 Житлового Кодексу України «…житловий будинок може експлуатуватися тільки однією житлово-експлуатаційною організацією.», а не комунальним об’єднанням.
– Господарський Кодекс України: ст..8 п.3 «органи місцевого самоврядування у господарській діяльності можуть здійснювати лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України та законами України».
– Відповідно до ст.. 10 цього Кодексу ВМР порушила п.6 згідно якого антимонопольна-конкурентна політика повинна бути спрямована на створення оптимального конкурентного середовища діяльності суб’єктів господарювання, забезпечення їх взаємодії на умовах недопущення проявів дискримінації одних суб’єктів іншими.
– Відповідно до ст..25 п.2 передбачено, що органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини в сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб’єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, а відповідно до ст..27 п.5 ГКУ «органам місцевого самоврядування забороняється приймати акти або вчиняти дії, спрямовані на економічне посилення існуючих суб’єктів господарювання монополістів та утворення без достатніх підстав нових монопольних утворень».
Створивши ЖЕО Вінницька міська рада порушила п.1 ст..118 ГК України, що до об’єднання підприємств яке повинно утворюватись з «метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань».
Відповідно до ст.. 120 ГК України такі об’єднання як ЖЕО не передбачені Господарським Кодексом, а пунктом 1 передбачено Господарські об’єднання утворюються як асоціації, корпорації, корсонціуми, концерни, а п.6 цієї статті «комунальні господарські об’єднання утворюються переважно у формі корпорації або концерну, незалежно від найменування об’єднання (комбінат, траст, тощо).
Відповідно до ст..175 ГК України майнові – господарські відносини та зобов’язання, виникають між учасниками господарських відносин при здійснені господарської діяльності.
Господарські відносини фактично проводять ЖЕКами № 14, 16, 25, ПП «Мешканець», МКП «АДС» та приватною фірмою ФОП Тараканов СВ, а не ЖЕО.
Відповідно до наказу № 76 від 17.05.2005 р. «Державного комітету України з питань житлово-комунальних послуг», комунальні послуги, це результат господарської діяльності яким визначається порядок та правила надання послуг.
Відповідно до Наказу № 76 ЖЕО фактично не надає послуг, а є фактично надзорною інстанцією.
Виконкомом Вінницької Міської Ради порушено Закон України від 24 червня 2004 р. №1875-ІV «Про житлово-комунальні послуги» де п.4 ст..7 передбачено, що визначення виконавця житлово-комунальних послуг відповідно до цього Закону в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства».
Законом визначено, що послуги надає один ЖЕК, а не ЖЕО.
Рішенням Міськради № 25 з цинізмом порушена Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2002 р. № 15211 зі змінами від 22 вересня 2004 р. №1242 «Про порядок передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс» де такі питання повинні вирішуватись на загальних зборах, та запроваджені певні процедури.
Порушено «Порядок проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг» затверджених постановою К.М. України від 21 липня 2005 року № 631 де передбачені певні процедури щодо включення Виконавчим комітетом ВМР послуги до переліку житлово-комунальних послуг, право на надання яких виборюються на конкурсних засадах.
Ст.. 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» № 49 зі змінами від 22 грудня 2011 року № 4220-VI передбачено «що органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень визначають на конкурсних засадах балансоутримувачів будинків».
Перелік порушень законодавства Вінницькою міською радою при прийнятті рішення № 25 можна продовжити.
Потрібно щоб прокуратура м. Вінниця зрозуміла, що рішення № 25 це чергова корупційна схема створена в хаосі та безвідповідальності певних чиновників.
Оскільки скарга подана на захист прав і свобод громадян, та інтересів держави, перевірка її відноситься до прокуратури, тому перевірку просимо провести з обов’язковим наданням оцінки щодо діяльності Вінницької міської ради.
Вимагаємо відповідно до Закону України «Про прокуратуру» вчинити дії відповідно до ст..ст. 21, 23, 24, та притягти відповідних чиновників Міськради до передбачених законом мірам відповідальності, надати подання про скасування рішення № 25 від 10.01.2013 р. Виконавчого комітету Вінницької міської ради.
Про розгляд просимо повідомити.

Голова громадської організації
«Голос народу – до демократії через право».

(В.Г. Матківський)
 

 

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я