Новини Скарга Прокурору м. Вінниця Старшому раднику юстиції

Скарга Прокурору м. Вінниця Старшому раднику юстиції

312
0

 Прокурору м. Вінниця
Старшому раднику юстиції
Кобко С.Л.
м.Вінниця , Ватутіна, 10
від громадської організації
«Голос народу – до демократії через право»
м.Вінниця, вул.. Соборна, 52, оф.203

 Прокурору м. Вінниця
Старшому раднику юстиції
Кобко С.Л.
м.Вінниця , Ватутіна, 10
від громадської організації
«Голос народу – до демократії через право»
м.Вінниця, вул.. Соборна, 52, оф.203

 

Скарга

На рішення виконкому міської ради м. Вінниця від _____ №______ «Порядок відмови від послуг з утримання будинку та прибудинкової території мешканцями багатоквартирних житлових будинків».
Вінницькою міською радою продовжується законотворчість на місцевому рівні, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме:
1. Житловому Кодексу Українського РСР відповідно до ст.12, п.8 до компетенції держави відноситься встановлення правил і норм технічної експлуатації житлових будинків і правил користування при домовими територіями. До компетенції місцевих рад відноситься державний контроль за використанням і схоронністю житлового фонду (ст..14. ч. І ст..30), здійснення управління житловим фондом (ч.І, ст..18)і забезпечення його схоронності, правильної експлуатації, капітальний і поточний ремонт надають громадянам допомогу в проведенні ремонту житлових приміщень (ст..178), а органи громадської самодіяльності населення відповідно до положення про них беруть участь у розробленні і здійсненні контролю за якістю і строками виконання ремонту житлових будинків. ..а також здійснення інших заходів по управлінню житловим фондом та забезпечення його схоронності (ст..21).
Ст.23 цього закону забов’язує, що службові особи забов’язані всемірно враховувати пропозиції громадських організацій при здійсненні заходів по поліпшенню використання і схоронності житлового фонду.
2. Вказаний міськрадою «Порядок відмови від послуг» – дурість мутантів міськради, оскільки права і обов’язки сторін згідно Цивільного Кодексу, Господарського Кодексу України встановлюється виключно на договірних засадах.
Тобто замовник замовляє певну послугу, а виконавець її виконує.
Відповідно до ст..178 Господарського Кодексу України «суб’єкт господарювання, який відповідно до закону та своїх установчих документів забов’язаний здійснювати виконання робіт, надання послуг, хто до нього звертається на законних підставах, немає права відмовити у виконанні робіт, наданні послуг».
3. Вказаний «порядок відмови від послуг» суперечить власному рішенню «Порядку замовленню послуг з утримання будинку та прибудинкової території», яке затверджено рішенням міськради від 05.01.2012 р. №834.
Це свідчить, про те, що мутанти міськради не володіють діючим законодавством, яким ці питання врегулюванні цілковито.
4. Ст. 203 Цивільного Кодексу України вказує, що зміст правочину не може суперечити Цивільному Кодексу України, іншим Актам законодавства, а також моральним засадам суспільства.
5. «Порядок» суперечить Закону України «Про захист прав споживача»: «громадяни мають право самостійно вибирати, що купляти, коли, по якій ціні, кількості, а продавець забов’язаний забезпечити споживача вільний вибір»
Нав’язливий сервіс – поза законом.
6. «Порядок» суперечить наказу № 76 від 17.05.2005 р. Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій».
Наказом передбачено, що виконавцем послуг є суб’єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг споживачу відповідно до умов договору , а контроль за якістю послуг надано міській раді, а техобслуговування на балансоутримування.
ЖЕКи міста відмовляються заключати договори зі старшими по будинку про надання послуг (Приклад, ЖЕК №7, який відмовився заключати договір зі старшим по будинку №17, що по вулиці Пирогова та ін..).
7. «Порядок» суперечить Наказу №150 від 10.08.2004 р. Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства, який надає повний перелік послуг з утримання будинків, споруд, прибудинкової території, з ремонту приміщень, будинків шляхом замовлення послуг.
(ЖЕКи м. Вінниця не виконують цей наказ, а міська рада їх не контролює).
8. П.10, 13, 14, 15 Вінницького «Порядку» – це звичайна дурість та знущання над діючим законодавством, яке переноситься на вінничан.
Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів зі змінами від 22 грудня №4220-VI та 17 травня 2012р. №4219- VI (п.3 ст.15) передбачено: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємство та балансовоутримувач несуть відповідальність за виконання затверджених заходів в повному обсязі».
Прийнятий «Порядок» вказує на те, що Вінницьке коло чиновників закріпляє корупційну схему, яка діє при В.Б.Гройсману в системі ЖКГ.
9. Вказаний «Порядок» Вінницької міської ради – це, по-перше і головне – неконституційне втручання міськради у господарську діяльність комунальних підприємств, що суперечить ст..6 Господарського Кодексу України.
10. – Порушується приписи частини 2 ст.19 Конституції України відповідно до якої органи місцевої влади, їх посадові особи забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб передбачений Конституцією України та законами України, а не підзаконними актами, розпорядженнями, порядками.
11. – Відповідно до ст..120 Конституції України постанови, розпорядження та накази виданні без посилання на Закон, не підлягають виконанню і якщо скористатися термінологією Цивільного Кодексу, вважаються як нікчемні.
Тобто зміна «Порядку» міськради можливо в зміні правовідносин між ЖЕК і замовником лише на підставі закону, але ніяк не місцевими чиновниками.
Прочитайте п.9 цього «Порядку» «Відмовлятись від послуг ЖЕП мешканці будинку беруть на себе повну відповідальність».
Повна відповідальність можлива тільки тоді, якщо мешканці створять ОСББ.
12. «Порядок» порушує постанову КМУ від 1-го червня 2011 р. №864 згідно до додатку постанови КМ надано «Перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», які є обов’язковими для споживача.
Громадська організація «Голос народу – до демократії через право», враховуючи вищесказане, просить Вас:
1. Дати правову оцінку діям: а) виконкому Вінницької міської ради; б) Вінницькій міській раді; в) чиновнику, який ініціював подібний «порядок» та підписав документ.
2. Здійснити ретельну перевірку всіх рішень виконкому та Вінницької міської ради за період 3 березня 2004 року до цього часу (це вимоги президента, які не здійснені);
3. Надати відповідне подання про скасування «Порядку відмови від послуг з утримання будинку та прибудинкової території мешканцями багатоквартирних житлових будинків».
Про розгляд справи просимо повідомити.

Голова ГО «Голос народу –
До демократії через право»
В.Г. Матківський

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я