Економіка Викриття російської тролеферми! (матеріали іноземних ЗМІ)

Викриття російської тролеферми! (матеріали іноземних ЗМІ)

335
0

Спецслужби США заявили про причетність близького до Володимира Путіна російського бізнесмена Євгена Пригожина до фінансування зосередженої у Санкт-Петербурзі «Агенції інтернет-досліджень» (більше відомої як «фабрика тролів»), що використовувала соціальні мережі для поширення фейкових нових під час президентської кампанії в Сполучених Штатах у 2016 році…

18.10.2017 р. (CNN) – «Шеф-повар»Путіна стоїть за «фабрикою тролів»

Спецслужби США заявили про причетність близького до Володимира Путіна російського бізнесмена Євгена Пригожина до фінансування зосередженої у Санкт-Петербурзі «Агенції інтернет-досліджень» (більше відомої як «фабрика тролів»), що використовувала соціальні мережі для поширення фейкових нових під час президентської кампанії в Сполучених Штатах у 2016 році.

Серед документів, отриманих інформагенцією CNN внаслідок витоку інформації з компаній Пригожина, є контракти, завдяки яким «фабрика тролів» забезпечувалася спеціальними засобами для моніторингу соціальних мереж та пошуковими системами. Крім того, виявлено папери, в яких наводиться місячний бюджет «Агенції інтернет-досліджень», що у 2013 році становив близько 1 млн дол.

Також, зазначається, що у грудні 2016 року Євген Пригожин потрапив під санкції Міністерства фінансів США за фінансування російської воєнної окупації України.

16.11.2017 р. (NBC News) – Російський «троль» описав роботу на ганебній «фабриці дезінформації»

Колишній співробітник російської «фабрики тролів» Віталій Беспалов розкрив особливості роботи так званої «Агенції інтернет-досліджень».

За його словами, на перший погляд, Агенція нічим не відрізняється від звичайної ІТ-компанії. Але це якщо не брати до уваги те, чим саме там займаються співробітники, а саме – поширенням тисяч постів, що сіють ворожнечу в соціальних мережах, а також фейкових новинних публікацій.

Беспалов розповів, що його робота була зосереджена на дискредитації України, в той час як інші працівники концентрувалися виключно на США.

Співробітники «американського відділу» отримували заробітну плату в розмірі від $1.300 до $2.000 за місяць за розпалювання суперечок у соціальних мережах.

Усі автори знаходилися на різних поверхах. На третьому поверсі працювали блогери, метою яких була дискредитація України та підтримка Росії. «Писаки» на першому поверсі – зазвичай колишні професійні журналісти, такі як Беспалов – створювали новинні статті, в яких посилалися на блогерські публікації, написані двома поверхами вище. Працівники третього та четвертого поверхів коментували згадані вище історії також на різних сайтах під фейковими іменами, прикидаючись українцями. А маркетингова команда з другого поверху поширювала всю цю дезінформацію в соціальних мережах.

Після анексії Росією українського Кримського півострова у 2014 році, призупинення згодом її членства у «Великій вісімці» та накладення міжнародних санкцій Беспалова найняли на роботу до «фабрики тролів» для «переписування» статей про Україну з подальшим їх розміщенням на сайті, що був розроблений таким чином, ніби він базувався за межами Росії. При цьому, факти в публікаціях мали залишатися такими самими, змінювалися лише окремі ключові слова, наприклад, «терорист» перетворювався на «ополченця», а «українська армія» ставала «Національною гвардією». Критикувати Росію було заборонено. Основна мета полягала в тому, щоб статті на 70% відповідали оригінальному тексту та потрапили в топ результатів пошукової системи.

Кремль, у свою чергу, спростовує будь-яку інформацію щодо існування таких «фабрик», називаючи її фейком.

23.11.2017 р. (The Sun) – «Facebook» представить новий інструмент, що розкриє користувачам інформацію щодо «фейкових» новинних акаунтів, брехні яких вони піддавалися 

«Facebook» покаже користувачам, які акаунти російських тролів були ними вподобані обманним шляхом під час виборів у США.

В компанії «Facebook» заявили про запуск програмного засобу, за допомогою якого користувачі соціальної мережі матимуть змогу побачити, чи ставили вони «лайки» фейковим новинним сторінкам та були їх підписниками. Планується, що інструментарій буде запущено до кінця року. Він допоможе користувачам наочно ознайомитися з тими сторінками у соціальній мережі «Facebook» та акаунтами в «Instagram», до яких вони приєдналися у період між січнем 2015р. та серпнем 2016р. і які пов’язані з «Агенцією інтернет-досліджень». Ця агенція вважається російським ресурсом поширення пропаганди онлайн.

Такі дії компанії «Facebook» спричинені тиском Конгресу США на інтернет-гігантів, спрямованого на те, щоб користувачі глобальної мережі дізналися, чи вони потрапляли під вплив російської пропаганди перед голосуванням на виборах.

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я