На голову Новини Скарга Начальнику служби безпеки України у Вінницькій області

Скарга Начальнику служби безпеки України у Вінницькій області

53
0

 Начальнику служби безпеки України
у Вінницькій області
Запорожцю Вадиму Івановичу
м. Вінниця
вул.. Грушевського, 27
Від Голови громадської організації
«Голос народу – до демократії через право»
Матківського Валентина Георгійовича
м. Вінниця
вул.. Соборна, 52 офіс 203

 Начальнику служби безпеки України
у Вінницькій області
Запорожцю Вадиму Івановичу
м. Вінниця
вул.. Грушевського, 27
Від Голови громадської організації
«Голос народу – до демократії через право»
Матківського Валентина Георгійовича
м. Вінниця
вул.. Соборна, 52 офіс 203

 

СКАРГА

Про порушення Вінницькою міською радою на чолі з Гройсманом В.Б. Постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869, та Постанови К.М. від 12 липня 2005 р. № 560.

Члени нашої організації та громадяни які звертаються до нас стурбовані тими обставинами, що Вінницька міська рада послідовно порушує діюче законодавство.
На думку представників нашої організації Вінницька міська рада грубо порушує Постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869, зокрема пункт 24. Цим пунктом передбачено: “ Витрати з проведення періодичної перевірки обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку води, теплової енергії в тому числі їх демонтаж, транспортування, та монтажу після повірки, визначаються відповідно до укладених договорів між виконавцем, та субпідрядником, який виконує зазначені послуги, з розрахунку на один квартирний засіб обліку води і теплової енергії і нараховується щомісячно споживачеві у складі послуги залежно від кількості таких засобів обліку шляхом додавання плати за проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку води та теплоенергії, в тому числі демонтажу, транспортування та монтажу після повірки, до загальної вартості послуг. ”
Розмір плати визначається згідно з кошторисом, затверджується (погоджується) органами місцевого самоврядування і розподіляються за місцями міжпровірочного інтервалу, що встановлюється Держспоживстандартом (через 3 роки).
Друге порушення полягає, в повному ігноруванні Постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2005 р. № 560 згідно якого повірка лічильників води включається в тариф на утримання будинків та прибудинкової території.
Ці обставини та посилання на дві постанови Кабміну України, підтвердив Замісник Міністра по питанням житлово-комунального господарства України Анатолій Козленко.
У відповіді Заступника голови міської ради м. Вінниці В. Слишинського, фактично признається порушення постанови КМ України № 869, але згідно його відповіді – “…тому споживачам пропонується одноразова форма оплати. ”
Юрист Вінницької ради навіть не посилається на постанову КМ України № 560, а посилається на якісь “пропонування ” про одноразову сплату такої послуги в сумі 84 гривні.
Цими “пропонуваннями” користуються всі ЖЕКи міста і не виконують жодної повірки лічильників без попередньої сплати коштів, що свідчить відповіді на запит про послуги.
Якщо, хтось з мешканців не зробив повірку лічильника, вони автоматично включають в тариф більші показники використаної води, тобто вимагають оплачувати більше.
Третє порушення полягає в тому, що міською радою порушуються вимоги п.3 ч.1 ст.26 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», в частині визначення істотних умов договору. Це вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг. Відповідно до цього закону повірка лічильника повинна включатись в тариф на сплату послуг щомісячно.
Це порушення привело до того, що порушуються всі права мешканців міста та їх інтересів в сфері надання послуг.
Увесь цей довгий ланцюг порушень, зловживань владою тісно пов’язані з четвертим порушенням – Постанови КМ України від 20 травня 2009 року № 529 котрим затверджено Типовий договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, яким передбачено, що нормативно-правові акти, затверджені постановами Кабінету Міністрів України, мають загальнодержавне значення та є обов’язковими до виконання, Комітетом Вінницької міської ради і має дотримуватись положень Постанови КМ України від 20 травня 2009 року № 529.
Замість виконання постанови № 529 Міськвиконком самостійно створив “свій” типовий договір, порушивши в котрий раз закон, що розробка договорів надається тільки надавачом послуг.
Дивіться чергове рішення Виконкому від 27.04.2009 року № 962 (Додаток №10) від 28.05.1009 року № 1157 (Додаток №14), затверджено рішенням від 22.04.2010 року № 818 (Додаток 316) який стосується послуг з утриманням будинків, споруд та прибудинкових територій, а також послуг, з водопостачання та водовідведення.
Перевіряючим пропонується зрівняти тексти договорів Кабінету Міністрів та типового договору Вінницької міської ради.
Розбіжності в тому, що “місцевий” договір суттєво впливає на значення критеріїв якості житлово- комунальних послуг, зачіпають та ущемляють інтереси мешканців-споживачів, створили умови для вчинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції суб’єктами господарювання, які надають житлово-комунальні послуги у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку.
Діючи з прямим умислом чиновники Міськради, перебравши на себе обов’язки про створення “своїх” типових договорів, замість надавача послуг, (навмисне з далеко ідучими цілями) не включили вимоги Постанов КМ №869, №560, №529 до рішень Міськвиконкому, та «своїх» розроблених договорів про повірку водолічильників, та включення цієї послуги до загальної вартості послуг щомісячно.
Порушення діючого законодавства Вінницькою Міською радою продовжуються роками, суперечать вимогам нормативних документів, сприяють вчиненню суб’єктами господарювання порушень законодавства України про захист економічної конкуренції. В цій злочинній діяльності Міськради, всі ЖЕКи міста зловживають монопольним становищем (тобто порушення ст..17 ЗУ «Про захист економічної конкуренції»).
Аналіз «діяльності» та бездіяльності чиновників міської ради, цього корупційного осиного гнізда, свідчить про те, що в місті Вінниця, в сфері комунальних послуг роками діє корупційна схема, на що не звертають увагу правоохоронці, в обов’язки яких входить контроль за діяльність і законотворчістю місцевих рад, та Вінницька державна адміністрація.
Відповідно до Закону України «Про прокуратуру» громадська організація вимагає:
 Визначитись відносно кожного порушення законів України, тобто Постанов КМ України, їх визначено всього 5;
 Визначитись чому на протязі багатьох років Вінницька Міська рада не визнає постанов КМ України, а створює «свої» рішення, або не діє (повна бездіяльність) та створює певні умови для корупційної діяльності;
 Визначитись чому Міськрада знає про порушення постанов КМ України № 869, 3 560 (відповідь В. Слишинського) та інших законів не приймає ніяких рішень про усунення порушень чинного законодавства, хоча Президент України зобов’язав відповідним Указом до кінця 2012р. переглянути всі рішення які не відповідають чинному законодавству та відмінити їх;
 Визначитись чому під пильним наглядом правоохоронців відбуваються подібні дії та бездіяльність Вінницької міської ради;
 Визначитись чому до цього часу інтереси держави не захищені відповідно до Закону «Про прокуратуру»
Оскільки скарга подана на захист прав і свобод громадян та інтересів держави є компетенцією прокуратури, просимо перевірку провести з обов’язковим наданням оцінки щодо законності діяльності Вінницької міської ради.
Вимагаємо також вчинити дії відповідно до ст.. ст.. 21, 23, 24 Закону України «Про прокуратуру», та притягти відповідних чиновників ради до передбачених законом мірам відповідальності..
Готуючи скаргу до прокуратури представники нашої організації вирішили копії скарги направити:
 Вінницькій обласній державній адміністрації, яка відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» від 09.04.1999 р. № 586-ХІV ст. 16 п.8, 9, ст.. 25 п.1, 3. ст. 28, має певні права та обов’язки що до дій та бездіяльності Вінницької міської ради;
 Вінницькому обласному територіальному відділенню Антимонопольного комітету України про створення Вінницькою міською радою певних умисних умов для вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції суб’єктами господарювання, які жадають житлово-комунальні послуги, в вигляді зловживання монопольним становищем на ринку. Такі дії Міськради є порушенням даного законодавства , а саме передбаченим пунктом 7 ст.50, ст.. 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції»;
 Службі безпеки України, для поняття тих обставин, що на протязі декількох років в Вінницькій міській раді, а точніше в Департаменті комунального господарства і місцевими ЖЕКами діє кругова порука та корупційна схема і ніякі заходи громадського впливу не в змозі її зруйнувати.
Звернення по цим питанням нагадує спілкування глухого з сліпим.
Масове порушення чинного законодавства в сфері житлово-комунальних послуг Вінницької міської ради на протязі останніх трьох років, не може зруйнувати ні одна правозахисна організація. Можливо Наша скарга допоможе в оперативній роботі.
Наша організація володіє численними фактами порушень чиновниками Міськради та її Департаменту житлово-комунального господарства.
Прийнято одноголосно на зборах організації.
Про розгляд скарги просимо повідомити.


Голова громадської організації
«Голос народу – до демократії через право».

(В.Г. Матківський)
 

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я