Новини Штраф під «двірником» і евакуація авто без поліції: як нардепи хочуть поміняти...

Штраф під «двірником» і евакуація авто без поліції: як нардепи хочуть поміняти правила паркування

279
0

Серед нововведень – впровадження паркувальних інспекторів

У Раді вирішили змінити правила паркування в Україні. Відповідний законопроект авторства профільного комітету зареєстрували у ВР. Його основні нововведення – впровадження паркувальних інспекторів, евакуація автомобілів без поліції і можливість залишити повідомлення про штраф на лобовому склі машини. Одні експерти вважають, що проект допоможе правоохоронцям, інші називають його спробою в черговий раз ускладнити життя водіям.

Згідно з документом, коло осіб, які отримують право накладати штраф, складати протокол про порушення, викликати евакуатор, розширюється. Їм якраз і хочуть наділити паркувальних інспекторів. “Зараз накладати штраф має право тільки поліція, а ми пропонуємо, щоб це також робили спеціально уповноважені співробітники комунальних служб, адже зона відповідальності міської влади – це порядок на вулицях міста, – каже один з авторів законопроекту нардеп Антон Геращенко. – Сьогодні співробітники міськрад не можуть складати протоколи, вони змушені чекати поліцію. В результаті поліція відволікається від вирішення більш серйозних завдань для того, щоб оформляти такі протоколи”. Інспектори можуть отримати право евакуювати автомобіль на штрафмайданчик, якщо машина залишена на проїжджій частині і перекриває два і більше рядів, припаркована на залізничних переїздах, трамвайних коліях, естакадах, виїздах, мостах, тунелях, пішохідних переходах і ближче десяти метрів від них, перехрестях. Крім того, не можна зупинятися ближче, ніж на 30 метрів від зупинок громадського транспорту та ближче ніж на 10 метрів від місця, де ведуться дорожні роботи. Також парковка буде визнана незаконною, якщо залишене авто закриває від водіїв сигнали світлофора та дорожні знаки або перешкоджає роботі комунальних, аварійних і оперативних служб.

Інспектори зобов’язані зафіксувати порушення на фото або відео, повідомити поліцію і власника авто. Інспекторам делегуються повноваження виписувати штрафи порушнику і залишати копію постанови на лобовому склі авто. Якщо водій викине квитанцію, мовляв, її і не було, це не допоможе: дані про порушення дублюються в електронний реєстр МВС.

Заступник голови КМДА Ілля Сагайдак додав, що паркувальні інспектори будуть патрулювати місто і виявляти порушників, однак ті комунальники, які зараз працюють в сфері паркування, стати інспекторами не зможуть. “Стара система зарекомендувала себе дуже погано, тому ми не будемо перекваліфікувати наявних співробітників, а за принципом поліції наберемо новий персонал”, – пояснив Сагайдак.

За словами Антона Геращенка, закон має всі шанси бути прийнятим, адже він удосконалить роботу поліції. У свою чергу транспортний експерт Олександр Кава вважає, що закон може і не пройти. “Охочих заробляти на автомобілістах у нас хоч палицею відганяй. Я не бачу гострої необхідності в такому законі. В першу чергу необхідно будувати паркінги і розвивати наземний транспорт, щоб у людей була альтернатива для комфортного переміщення по місту. Замість цього політики намагаються створити чергові корупційні схеми, щоб наживатися на автомобілістах”, – зазначив Кава.

segodnya.ua

Артур Гор

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я