Мобільні оператори “Київстар” і Vodafone, як і lifecell, перевели деякі тарифи на чотиритижневий термін надання послуг!
Що це, як не картельна змова? Цим фактом явно треба зацікавитись і ПОКАРАТИ Антимонопольному комітету як порушення прав споживачів!!!
Раніше абонентна плата нараховувалася за ПОВНИЙ календарний місяць – 30 днів або 31 день (28 або 29 днів у лютому).
У “Київстар” відзначили: всі діючі тарифи для абонентів передплаченого зв’язку надають послуги терміном на чотири тижні. “Нарахування послуг на чітко визначену кількість днів для абонентів передплати – поширена в більшості країн світу норма і вже довгий час практикується і іншими мобільними операторами в Україні”, – заявили в компанії.
А до цього ОЦЯ компанія майже вдвічі збільшила вартість мінімального тарифного пакету – із 35 до 55 грн! Цей вчинок теж вартий уваги Антимонопольного комітету! В такий “спосіб” “Київстар” явно “відбиває” гроші, потрачені на купівлю ліцензії на 4G!
Представники Vodafone відзначили, що також перевели деякі тарифи на термін в чотири тижні. Це, наприклад, лінійка тарифів SuperNet і Unlim 3G.
В обох компаніях дані про терміни надання послуг можна знайти в докладному описі кожного тарифу на їх сайтах.
Раніше стало відомо, що оператор мобільного зв’язку lifecell з 22 серпня перевів на 28-денну тарифікацію 5 тарифних планів.
“З 22 серпня на 28-денну тарифікацію переводяться тарифи “Лайфхак”, “Лайфхак Плюс”, “Хайп”, “Дзвінки всім 2017”, “Дзвінки всім”. Починаючи з 5 вересня, перехід на розрахунковий період тривалістю чотири тижні буде застосований до тарифів “3G Смарт 69”, “Смартфон 2018” і “Абсолютна свобода”, – повідомили в прес-службі оператора.
В цілому, за 12 місяців абонентам тарифних планів з 28-денний тарифікацією доведеться оплатити зв’язок 13 разів, а не 12!!!
Цим фактом явно треба зацікавитись і ПОКАРАТИ цих кровосісь Антимонопольному комітету як порушення прав споживачів!!!