Політика Як Порошенко та Тимошенко комунікують у Facebook

Як Порошенко та Тимошенко комунікують у Facebook

365
0

Прогнозувати, що Facebook зіграє важливу роль на наступних президентських виборах зарано, хоча аудиторія цієї соціальної мережі і зростає великими темпами.

За останні роки Facebook став незамінним інструментом для комунікації політиків. І його роль тільки зростатиме. Особливо, коли мова йде про Порошенка і його імовірного суперника на наступних виборах — Юлію Тимошенко. Але обидва політики доносять до своїх підписників протилежні меседжі, повідомляє nv.ua

Порошенко у Facebook набагато активніший. За місяць на його публічній сторінці з’явилося 107 публікацій. Вони набрали 247481 лайків, 27663 шерів та 10590 коментарів. Тимошенко у своєму пабліку, як правило, робить репости записів з партійної сторінки. На її сторінці з’явилося 14 публікацій, які отримали 8688 лайків, 1754 репостів, 512 коментарів.

Цікаво, що з 5 найпопулярніших постів на сторінці президента лише один напряму стосується його діяльності — відео з візиту у Львів. Інші — це констатація перемог українців. Так, пост про українського льотчика Олександра Окопова, який посадив у Стамбулі розбитий градом літак, набрав 15664 лайки. Інші популярні публікації Порошенка — привітання спортсменів Ломаченка та Харлан з досягненнями на міжнародній арені. Велике охоплення також набрав пост-подяка Володимиру Кличку після новини про завершення його боксерської кар’єри.

Вже через одні президентські вибори, основні баталії будуть проходити у соціальних мережах

Порошенко чітко асоціює себе з українськими досягненнями. Це гарна стратегія. Адже в умовах війни люди охоче реагують на будь-які позитивні новини. А так поряд з ними ще й стоятиме ім’я Порошенка. Але в той самий час, вони втомлені, і не менш охоче сприймають зради.  

Тема, яку найбільше «качає» Тимошенко — позбавлення Саакашвілі українського громадянства. Це найбільша іміджева втрата президента за останній час. Тому лідер «Батьківщини» активно використовує її для інформаційних атак на конкурента. 4 з 5 найпопулярніших публікацій Тимошенко присвячені грузину.

Ще одна з найпопулярніших публікацій — заклик до перезавантаження влади. Він також вписується до опозиційної риторики Тимошенко. Тим більше, її партія зараз має більшу підтримку, ніж на момент минулих парламентських виборів.  Як і у випадку з конкурентом, публікації, які напряму стосуються діяльності леді Ю, не набирають велике охоплення.

Публікації без полутонів викликають більше емоцій, ніж інші. Тому ці політики активно використовують їх. Єдина різниця — Порошенко робить акцент на перемогах і домагається їх асоціювання з собою, а Тимошенко навпаки розповідає про негатив.

У обох випадках підписники політиків не так активно сприймають інформацію про їхню діяльність. Але це не привід зменшувати кількість публікацій такого характеру. Адже люди голосують не за привітання спортсменів, і не за критику влади. З часом лише одні зрадо-перемоги приїдаються і починають викликати негатив. Для гарної промоції, робота політика має займати 70% усіх постів, а 30% — все інші.

Для збільшення охоплень публікації про діяльність політиків могли б також отримувати емоційний відтінок. Наприклад, відвідування політиком умовного підприємства краще сприймається, коли викликає обурення, чи захоплення підписників, ніж просто є констатацією факту. Цей прийом, до речі, активно використовує у своїй промоції Міхеіл Саакашвілі.

Також варто розповідати історії. Вони викликають більшу довіру і інтерес підписників. Повертаючись до теми заводу, це може бути, наприклад, публікація про робітника, який 20 років віддав цій праці на благо своєї держави.

Крім того, кращих показників дозволяє досягати чергування різних видів контенту. Це доводить приклад Порошенка. На його сторінці з’являється графіка, анімації, відео. У той самий час, як публічна сторінка Тимошенко не дивує великою кількістю різних механік.

Прогнозувати, що Facebook зіграє важливу роль на наступних президентських виборах зарано, хоча аудиторія цієї соціальної мережі і зростає великими темпами. Але вже зараз можна говорити, що він є серйозним інструментом у політичній боротьбі. Тому варто працювати над формуванням потрібного порядку денного. І це стосується не лише президента і лідера «Батьківщини».

Адже вже через одні президентські вибори, основні баталії будуть проходити у соціальних мережах. Можливо, до них навіть інтегрується система голосування.  Тому дуже важливо мати підготований плацдарм вже сьогодні.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я