Рух АНТИКОРУПЦІЯ й ЛЮСТРАЦІЯ ЩОДО ЗВЕРНЕННЯ ДО ГОЛОВИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ ПРО ІМПІЧМЕНТ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ П....

ЩОДО ЗВЕРНЕННЯ ДО ГОЛОВИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ ПРО ІМПІЧМЕНТ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ П. ПОРОШЕНКО

331
0

Уважно дочитайте до кінця цю заяву і зрозумієте в чому я, небайдужий українець, конкретно звинувачую Президента П.Порошенко.

Про Державну зраду Президента України Петра Порошенка…

З А Я В А

Після проведених виборів у 2014 році, Петро Порошенко заступив на пост Президента України і відповідно до ст. ст. 102, 106 Конституції України – набув повноважень глави Держави і Верховного головнокомандувача Збройних Сил України та інших військових формувань 
Відповідно до ст. 102 Конституції України – Президент України є главою держави і виступає від її імені.
Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.
В цей період на сході України, а саме в Луганській і Донецькій областях Україна проводила антитерористичну операцію зі звільнення зазначених територій від загарбницьких військ Російської Федерації та сепаратиських незаконних збройних формувань. 
Зазначеною операцією управляв Центр АТО при СБУ із залученням Збройних Сил України та інших військових формувань, МВС, Прикордонної служби України та добровольчих батальйонів територіальної оборони України. 
Факти збройної агресії зі сторони РФ по відношенню до суверенітету і територіальної цілісності України стали загально відомими із тривалих теле і радіопередач, а також із телетрансляцій судових засідань по притягненню до кримінальної відповідальності військовослужбовців РФ затриманих в боях на території України та їх агентів, за незаконний перетин кордону, незаконне поводження зі зброєю, вбивство українських військовослужбовців та здійснення терористичних актів. 
Для здійснення спротиву та відсічі агресору Держава виділила необхідне озброєння, колосальні матеріальні, грошові та людські ресурси заради перемоги над ворогом. Збройні Сили України та інші військові формування розпочали стримувати агресора шляхом розгортання військових формувань на заглибленій території Луганської та Донецької областях, вкопалися в землю і впродовж двох років здійснюють збройний спротив ворогу, але територія до цього часу не звільнена від загарбників, що негативно впливає на моральний стан війська і народу України, поскільки відсутній спланований наступ по всьому фронту.

Як відомо із практики попередніх світових воєн та інших військових конфліктів – всяка перемога завдячує атаці, а Верховний головнокомандувач ЗСУ Президент України Петро Порошенко впродовж двох років не віддає наказу Збройним Силам України на широкомасштабний наступ з метою здійснення гідної відсічі агресору і поновлення дії Конституції України на окупованих територіях Луганської і Донецької областей, та Автономної Республіки Крим, чим порушує ст. 106 Конституції України та Закон України “ Про оборону України ”, які його прямо зобов’язують обороняти Україну шляхом запобігання збройної агресії, здійснення військового збройного спротиву агресії, та здійснення військової збройної відсічі агресору. 
Президент України Петро Порошенко свідомо не вносить до Верховної Ради України подання про оголошення стану війни в Україні та введення воєнного стану в Луганській, Донецькій та інших південно-східних областях, не створює Ставку Верховного головнокомандувача ЗСУ, не вживає заходів з переводу економіки на воєнний стан, не визнає агресором Російську Федерацію, не повідомляє Генерального секретаря ООН через МЗС про здійснення агресії РФ стосовно України і не віддає наказу про здійснення відсічі агресору по звільненню загарбаної території з метою поновлення дії Конституції на всій території України.

Україна знаходиться в стані війни з РФ, а Президент України Петро Порошенко за два роки не провів ні референдуму, ні плебісциту стосовно територіальної цілісності України і подальшого статусу Автономної Республіки Крим, Донецької і Луганської областей і, як маріонетка, слухається лідерів Європейського Союзу , не беручи до уваги реальних обставин, вимог Конституції України , законів України та думку українського народу, в результаті чого нав’язують українському народу неприйнятні і не правові Мінські домовленості, які можуть призвести до втрати частини території України за принципом анексії Автономної Республіки Крим.
Україна в війні з РФ щоденно несе тяжкі втрати в живій силі і техніці, а також в цивільному населенні, знищується інфраструктура Луганської та Донецької областей, а Президент Порошенко займається не обороною Держави, а особистим бізнесом, який до цього часу не відчужив, відкриває валютні рахунки за межами України і повторно використовує їх, чим скоює злочин передбачений ч.2 ст. 208 КК України. 

Відповідно до ст. 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Одже, Верховний головнокомандувач Збройними Силами України Президент України Петро Порошенко свідомо не виконує вимоги ст. 102 і ст. 106 Конституції України, а також закон України “ Про оборону України ”, чим скоює злочин передбачений ч. 1 ст. 111 Кримінального Кодексу України ( Державна зрада).
Поскільки Президент України на час виконання своїх повноважень користується правом недоторканності, а Генеральна прокуратура України і Національне антикорупційне бюро України не відкривають кримінальні провадження за вище зазначеними статтями Кримінального Кодексу України, не проводять належну перевірку і не направляють матеріали до Верховної Ради України, то це змушений робити я за них у вигляді цієї заяви із зазначенням кваліфікуючих ознак злочинної діяльності Петра Порошенка.
Відповідно до ст. 108 Конституції України повноваження Президента України припиняється у разі : відставки ; неможливості виконувати свої повноваження за станом здоров’я ; усунення з поста в порядку імпічменту ; смерті.
Відповідно до ст. 111 Конситуції України Президент України може бути усунений з поста Верховною Радою України в порядку імпічменту у разі вчинення ним державної зради або іншого злочину.

Стаття 111 Конституції України дає вичерпний порядок дій Верховної Ради України щодо усунення Президента України з поста, по створенню спеціальної тимчасової слідчої комісії, до якої включаются спеціальний прокурор та спеціальні слідчі і за висновками якої Верховна Рада України приймає рішення про звинувачення Президента України, в подальшому перевірка Конституційним судом України справи про конституційність усунення Президента України з поста, а далі висновок Верховного суду України про те, що діяння в яких звинувачується Президент України містять ознаки державної зради або іншого злочину – і ця процедура не потребує іншого спеціального закону.
Відповідно до ст. 8 – Конституція України має найвищу юридичну силу. Норми Конституції України є нормами прямої дії, а тому усунення Президента України Петра Порошенка з поста повинно бути здійснено на підставі вище зазначеної конституційної норми за вчинення ним державної зради та іншого злочину передбачених ч.1 ст. 111 та ч.2 ст. 208 КК України – відповідно, поскільки він як громадянин України діяв на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності, недоторканості та обороноздатності України.

Враховуючи викладене та на підставі ст. ст. 8, 17, 19, 102, 106, 111 Конституції України, Закону України “Про оборону України” та Закону України “Про звернення громадян”, –

П Р О Ш У :

1. Голову Верховної Ради України –
Створити спеціальну тимчасову слідчу комісію відповідно до ст. 111 Конституції України з перевірки фактів злочинної діяльності Президента України Петра Порошенка і усунути його з поста у порядку імпічменту та висунути йому обвинувачення за ч.1 ст. 111 та ч.2 ст. 208 КК України. 
2.Головного редактора газети “Дзеркало тижня” – 
надрукувати на шпальтах Вашої газети цю заяву про усунення Президента України Петра Порошенка з поста.
3. Директора радіо “Свобода” –
запросити мене на радіопередачу прямого ефіру з приводу усунення Президента України Петра Порошенка з поста.
4. Головного редактора телеканалу “NewsOne” –
запросити мене на телепередачу прямого ефіру з приводу усунення Президента України Петра Порошенка з поста.
5. Про прийняте Вами рішення повідомити мене письмово належним чином в установлений законом строк.

З А Я В Н И К : Дмитро ПОЇЗД

23 травня 2016 року

Верховна Рада України за результатами розгляду моєі заяви “Про Державну зраду Президента України Петра Порошенка” в особі Голови Комітету Князевича Р. П. листом від 10 червня 2016 року повідомила мене про те,що : “Згідно з частиною третьою статті 171 Регламенту Верховної Ради України підставою для ініціювання питання про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту є письмове подання про це, підписане більшістю народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради,підписи яких не відкликаються.
Лише після ініціювання питання про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту парламент має право створити спеціальну тимчасову слідчу комісію для проведеня розслідування.

За наявності підстав Верховна Рада України не менш як двома третинами від її конституційного складу приймає рішення про звинувачення Президента України ( частини третя і п’ята статті 111 Конституції України)” – кінець цитати.
Отже, керівництво Верховної Ради України фактично погодилось з моєю заявою, але не вчиняє ніяких конкретних дій для ініціювання питання про усунення Президента України Петра Порошенка з поста в порядку імпічменту.

Висновок :

варіант перший – народ повинен натиснути на Народних депутатів України під час проведення чергової сесії Верховної Ради України з метою ініціювання письмового подання про усунення Президента України Петра Порошенка з поста в порядку імпічменту.
Варіант другий – народ вправі вимагати від Президента України Петра Порошенка його негайної відставки, що також передбачено ст.108 Конституції України…

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я