На голову Економіка Звернення Ради Руху Ветеранів та Пенсіонерів!

Звернення Ради Руху Ветеранів та Пенсіонерів!

2120
0

Всеукраїнський громадський рух ветеранів та пенсіонерів Координаційна радаветеранських громадських об’єднань України

 

                                 ЗВЕРНЕННЯ

ГС “КРВГОУ”, Ради Руху ветеранів та пенсіонерів до ветеранів, пенсіонерів та всіх громадян об’єднаних територіальних громад (ОТГ) по всій Україні

 

25.02.2021 року виходимо на мирний протест.Збір по всій Україні біля ОблДержАдміністрацій о 12:00. Пропонуємо всім учасникам “STOP ТАРИФНОМУ ГЕНОЦИДУ” організувати та провести  мирні протестні акції.

А 5 березня 2021 року о 12:00 пропонуємо провести Всеукраїнські безстрокові публічні протестні мирні акції в м. Київ, біля Верховної Ради ,та обласних, районних центрах  біля будівель державних адміністрацій, місцевих рад всіх ОТГ.

Девіз протестних акцій: “НЕ плати ГРАБІЖНИЦЬКІ ТАРИФИ”.

 Шановні учасники «STOP ТАРИФНОМУ ГЕНОЦИДУ!». Лише ОДИН МІСЯЦЬ несплати за комуналку по всій Україні призведе владу до роздумів.

Вам не можуть перекрити газ, воду, електроенергію, забрати житло чи навіть нарахувати пеню.

 Проведення окремих стихійних та малочисельних розпорошених тарифних протестних акцій, на жаль, не могли дати бажаних для народу результатів. Влада вже не боїться таких протестів.

Можна сказати, що перший етап “STOP ТАРИФНОМУ ГЕНОЦИДУ” завершився. Але він змусив владу в черговий раз шукати нові варіанти обману народу, що і було зроблено шляхом прийняття постанови КМУ №25 від 18.01.2021 року.

У той же час є певні результати:

– пройшла хвиля самоорганізованих протестів по всій Україні. Але, на жаль вони відбулися тільки в обласних центрах та окремих містах України;

– люди змогли самоорганізуватися і налагодити комунікації;

– сформульовані та направлені до органів державної влади вимоги протестуючих;

– влада їх побачила і зайняла очікувальну позицію, почавши процес затягування та проведення інформаційної операції з метою відволікання уваги суспільства на інші, створені владою, резонансні події.

Це свідчить про те, що влада не збирається виконувати вимоги протестуючих.

Висновки :

Необхідно продовжувати публічні протесні мирні акції та організувати підготовку до проведення першого етапу Всеукраїнських безстрокових публічних протестних мирних акцій, які проводити до повного досягнення мети нашого Руху.

Пропонується підготувати і подати Заяву про вчинення злочину екс-прем`єром В.Гройсманом у 2017 році. Саме ця особа несе всю повноту відповідальності за “тарифний геноцид” українського народу. Підставою для подання Заяви про скоєння злочину В.Гройсманом є постанова Кабінету Міністрів України від 12.02.2017 року № 95 «Про ефективне використання газорозподільних мереж або їх складових». Газотранспортні мережі низького тиску міст, районів та сіл ніколи не належали державі. Це власність об’єднаних територіальних громад !

Не виключено, що В.Гройсман отримав гарний куш від олігархів-власників «облгазів» за протиправну постанову Кабміну.

ВИМАГАЄМО :

  1. Повернути незаконно передані В.Гройсманом у 2017 році газо-транспортні мережі (ГТМ) низького тиску об’єднаним територіальним громадам.
  2. Негайно прийняти рамковий проект закону, як невідкладний за №3359 від 17.04.2020 року “Про Єдину Державну Систему Моніторингу виробництва, постачання, транспортування, споживання та оплати за паливно-енергетичні ресурси і комунальні послуги” (Додаток 1).
  3. Негайно націоналізувати «ОБЛГАЗИ», «ОБЛЕНЕРГО» ,тому що це енергетична безпека держави.
  4. Негайно виконати Постанову Верховної Ради України №512-ХІV від 18.03.1999 року “Про оплату житлово-комунальних послуг населення України” – Додаток 2. (Щодо встановлення плати за житло і комунальні послуги не більше 15% фактично отриманого сукупного доходу сім’ї).
  5. Негайно підвищити пенсії всім пенсіонерам, які з вини влади стали абсолютно бідними та злиденними , до рівня ,що забезпечить їх достойне життя.
  6. Негайно розглянути в другому читанні та прийняти законопроект №2141 від 13.09.2019 року “Про внесення змін до Закону “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб”.
  7. Ліквідувати посередника НАФТОГАЗ –А.Коболева та розділити три окремих юридичні особи «ТрансГаз», «Укргазвидобування» та »Сховище газу» і дозволити їм продавати газ на енергоринку.

8.Розпочати  збір підписів за проведення референдуму про «КОНСТИТУЦІЙНЕ НАРОДОВЛАДДЯ» – ПОВЕРНЕННЯ СТАТТІ 5 КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ НАРОДУ».

ВИМАГАЄМО:

Прийняти новий закон про вибори депутатів всіх рівнів, начальників поліції, прокурорів, голів судів об’єднаних територіальних громад та відклик їх за спрощеною процедурою.

ВІДКЛИК -приклад:

«За мера  Моргунова проголосувало 30000 вінничан та побачили, що він замішаний у корупції, зібрали 15 000 +1 підпис, занесли у ЦВК і призначили через три місяці нові вибори».

Тоді чиновники будуть працювати на людей, а не на олігархів.

Природно, треба вести подальшу роботу зі зміцнення організаційної структури

“STOP ТАРИФНОМУ ГЕНОЦИДУ”, який буде і надалі координувати всі дії протестуючих.

Як Українці будуть захищатися від не законних дій монополістів-олігархів.

ВІДЕО :

https://youtu.be/PDBo_ArMRCU

 ГС “КРВГОУ” та Раду Руху ветеранів та пенсіонерів                                                                              В.М.Палій

Координаційна Рада Всеукраїнського руху ветеранів та пенсіонерів Вінницької області та «Голос Народу».    

                                                                  П.І.Канонік

                                                                  В.В.Малиновський

Додаток 1

                                   ПРОПОЗИЦІЯ

Щодо впровадження комплексної «Єдиної державної системи моніторингу виробництва, постачання, транспортування, споживання та оплати за паливно-енергетичні ресурси і житлово-комунальні послуги», як інструменту виходу України з кризи.

 Назва проекту: Єдина державна система моніторингу виробництва, постачання, транспортування, споживання та оплати за паливно-енергетичні ресурси і житлово-комунальні послуги, далі «ЄДСМ».

Організація-виконавець від НАН України: Інститут кібернетики імені В.М. Глушкова НАН України,  інститут економіки, теплофізики, інститути МОН України, інститут науково-практичних розробок комплексних систем включно. Автор проекту – Любаревич Анатолій Юрійович.

Мета проекту та терміни його виконання:

Метою створення ЄДСМ є:

  • забезпечення безперервного нагляду за фактичним перебуванням справ у паливно-енергетичному комплексі та комунальних комплексах;
  • забезпечення отримання оперативної інформації, необхідної для своєчасного виявлення і системного аналізу змін, які відбуваються для попередження негативних тенденцій, що впливають на стан  соціально-економічної сфери та енергетичну безпеку держави;
  • відомості паливно-енергетичного балансу по всіх індикативних показниках в масштабах держави, а також на регіональних і територіальних рівнях управління;
  • зниження енергоємності внутрішнього національного продукту;
  • об’єктивізація причин втрат паливно-енергетичних ресурсів, зокрема, під час виробництва, транспортування і споживання.

ЄДСМ призначена для:

  • збору та обліку виробництва, постачання та споживання енергоресурсів всіх видів у натуральних показниках;
  • збору, реєстрації та аналізу фінансово-економічної інформації, пов’язаної з виробництвом, постачанням та споживанням енергоресурсів всіх видів;
  • формування енергетичних балансів за всіма видами енергії та зведення повного паливно-енергетичного балансу країни, у тому числі на регіональних та територіальних рівнях, а також у різноманітних зрізах (галузевих і часових);
  • формування фінансового балансу за всіма видами енергії і зведення повного фінансового балансу енергетики країни в різноманітних зрізах (регіональних, галузевих та часових);
  • аналізу отриманої інформації, виявлення тенденцій в енергетиці країни та формування рекомендацій для прийняття рішень;
  • надання інформації органам державного управління, а також усім учасникам виробництва, постачання та споживання енергоресурсів.

Науково-технічні напрацювання та наявний в Україні потенціал дозволяють відповідально стверджувати про готовність до впровадження системи протягом 3 років та до першого впровадження системи в одній з індустріальних областей, як учбового центру, за 3-4 місяці.

Обґрунтування необхідності здійснення проекту:

Однією з системних причин, що спричиняють поглиблення кризових явищ в енергетичній, фінансовій, економічній та соціальній сферах України є відсутність прозорих ринкових механізмів у паливно-енергетичному та житлово-комунальному комплексах. Штучно завищена енергоємність ВВП України вже сягнула позначки, за якою стоїть загроза не лише економічним процесам, але й безпеці держави вцілому.

Світовий досвід та напрацювання Інституту кібернетики імені В.М.Глушкова НАН України для державних організацій та установ України свідчить, що одним з конструктивних способів суттєвого прискорення вирішення цієї проблеми є ефективне використання можливостей сучасних інформаційних технологій і систем, а саме, створення та впровадження  ЄДСМ.

Створення ЄДСМ сприятиме мінімізації наслідків впливу світової економічної кризи на економіку України, а також дозволить безпосередньо, у короткий термін, створити ефективний ринок енергоресурсів країни та прозорі ринкові механізми зниження  енергоємності ВВП; збільшити надходження до бюджетів усіх рівнів; створити умови залучення інвестицій в енергетику та комунальне господарство України та економіку вцілому; зняти соціальну напругу; вивести з тіні кримінальні схеми отримання мільярдних надприбутків; відслідковувати цінову політику при формуванні тарифів на житлово-комунальні послуги.

Впровадження в Україні ЄДСМ як сучасної, об’єктивної, постійно діючої державної інформаційно-комунікаційної системи, подібні до якої успішно функціонують у країнах з розвинутою ринковою економікою, дозволить забезпечити суттєвий позитивний вплив на рівень економічної, соціальної, енергетичної та екологічної безпеки держави.

Зміст проекту:

Підхід та ідеї В.М.Глушкова, покладені в основу Концепції створення Загальнодержавної автоматизованої системи управління економікою (ЗДАС), але не впроваджені в повній мірі за його життя, у сучасну добу втілюються в нових формах і проектах. Якщо не звертати уваги на термінологічні відмінності, то за кінцевими цілями та за основними положеннями проект ЄДСМ є розвитком базових ідей ЗДАС у поточних соціально-економічних і технічних умовах.

Зважаючи на комплексний та багатофункціональний характер Єдиної державної системи моніторингу енергоринка та житлово-комунальних послуг, можна сформулювати зазначені нижче цілі та завдання ЄДСМ – соціально-економічні, інформаційно-технологічні та інформаційно-сервісні.

Розробка та впровадження ЄДСМ мають забезпечити досягнення таких соціально-економічних цілей: створення прозорого ринка енергетичних ресурсів і житлово-комунальних послуг; створення реально діючого механізму реформування житлово-комунального господарства; створення прозорих ринкових механізмів зниження енергоємності ВВП; зниження соціальної напруженості за рахунок збільшення долі заробітної платні у структурі ВВП; збільшення надходжень у бюджети усіх рівней.

Створення ЄДСМ повинно забезпечити вирішення таких інформаційно-технологічних завдань:

  • збирання та облік інформації щодо виробництва, постачання, транспортування та споживання енергоресурсів усіх видів у натуральних показниках;
  • збирання, реєстрація та аналіз фінансово-економічної інформації, пов’язаної з виробництвом, постачанням, транспортуванням, споживанням і сплатою за енергоресурси усіх видів;
  • формування енергетичних балансів за всіма видами енергії та зведеного паливно-енергетичного балансу країни, серед того у регіональному і територіальному представленні, а також у різних зрізах (галузевих і часових);
  • формування фінансового балансу за всіма видами енергії, формування зведеного фінансового балансу енергетики країни у різних зрізах (регіональних, галузевих і часових);
  • об’єктивізація причин втрат паливно-енергетичних ресурсів, серед того – під час виробництва, транспортування і споживання;
  • об’єктивізація формування тарифів і тарифної політики на державному і регіональному рівнях з можливістю динамічного керування тарифами, серед того – створення умов галузям для виробництва конкурентоспроможної продукції.

Функціонування ЄДСМ дозволить забезпечити вирішення таких інформаційно-сервісних задач: надання інформації органам державного керування за всією вертикаллю влади, а також всім суб’єктам енергоринка; створення технології «єдиного вікна» на ринку енергоресурсів і ЖКГ; створення єдиних державних інформаційних ресурсів по енергоринку і ЖКГ; стандартизація документообігу енергоринка і перехід на електронний документообіг.

Створення і впровадження ЄДСМ є можливим лише за умови створення організаційно-правового та методичного забезпечення.

Впровадження і функціонування ЄДСМ є можливим на основі прийняття Закону України «Про впровадження Єдиної державної системи моніторингу виробництва, постачання, транспортування, споживання та сплати за паливно-енергетичні ресурси і житлово-комунальні послуги».

На підставі прийнятого Закону має бути Уповноважений орган – центральний нерегуляторний орган виконавчої влади, метою діяльності якого буде забезпечення контролю за впровадженням, функціонуванням і розвитком ЄДСМ, розробка і затвердження регламенту, методик, форм і стандартів ЄДСМ.

Ядром єдиної нормативно-методичної бази для усіх суб’єктів енергоринка повинен стати Регламент ЄДСМ – документ, який визначає:

  • порядок організації та координації узгоджених дій щодо впровадження, функціонування і розвитку ЄДСМ;
  • методи і алгоритми, дії, стандарти, формати документів, інструктивних матеріалів і протоколів взаємодії суб’єктів, які підпадають під дію Закону.

Технічною базою функціонування ЄДСМ повинна стати поетапно створювана багаторівнева корпоративна інформаційно-комунікаційна система, що забезпечує збирання, передачу, зберігання, аналіз та обробку інформації щодо суб’єктів та об’єктів енергоринка.

Всі дії повинні бути виконані у відповідності до Проекту ЄДСМ, який затверджено розпорядженням КМУ  № 428-р від 26.10.2000 року.

Створення прикладного програмного забезпечення ЄДСМ буде здійснюватися на основі інтеграції існуючих та створюваних типових інструментальних і функціональних програмних компонентів для розробки розподілених інформаційних технологій, автоматизованих робочих місць (АРМів).

ЄДСМ повинна створюватися на базі інтеграції існуючих баз даних і формування на їх основі єдиних інформаційних ресурсів енергоринка усіх рівней – центрального, регіонального, районного. Інформаційна інтеграція повинна здійснюватись на підставі уніфікації документообігу і стандартизації обміну інформацією на енергоринку, з наступним переходом на електронний документообіг.

Створення ЄДСМ повинно забезпечити функціонування та розвиток горизонтальних і вертикальних розподілених інформаційних технологій збирання, передавання, обробки та надання інформаційних послуг центральним і місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам та організаціям, діючим на ринку енергетичних ресурсів і у житлово-комунальному господарстві України, зокрема, населенню.

Техніко-економічне обґрунтування проекту:

На даний час:

– зведений енергетичний баланс країни відсутній на усіх рівнях (державному, галузевому та регіональному);

– енергоємність національної продукції перевищує аналогічні показники розвинених країн світу більш ніж у 22 рази, а частка енергетики у ВВП складає більше 80%;

– за 2004 рік поставка та споживання основних видів енергоресурсів вцілому по країні (газ, електроенергія та комунальні послуги) склала 38 млрд. грн., у то й же час фінансових зобов’язань споживачам – 87 млрд. грн., з яких на населення нараховано 49 млрд. грн. (розрахунок розроблений непрямим методом за даними міністерств та  відомств України, у тому числі Держкомстату України);

– вартість основних видів імпортних первинних енергоресурсів має тенденцію до збільшення в короткостроковій перспективі.

Впровадження  ЄДСМ дозволить:

– створити прозорі ринкові механізми зниження енергоємності ВВП;

– об’єктивізувати формування тарифів та тарифної політики на державному та регіональному рівнях з можливістю динамічного управління тарифами, а також створити умови галузям для виробництва конкурентоздатної продукції (в першу чергу, в енергоємних галузях);

– збільшити надходження до бюджетів усіх рівнів (за орієнтовними оцінками, у 2-3 рази);

– створити ринковий механізм енергозбереження;

– створити умови зростання інвестицій в енергетику України та комунальне господарство;

– зняти соціальну напругу.

Орієнтовна вартість проекту по впровадженню Єдиної державної системи моніторингу виробництва, постачання, транспортування, споживання та оплати за паливно-енергетичні ресурси і житлово-комунальні послуги – 1 500 млн. євро інвестиційних коштів.

Про надзвичайно велику ефективність ЄДСМ говорить та обставина, що термін окупності системи складає 2-3 місяці після першого етапу впровадження системи.

 Впровадження ЄДСМ дозволить, у короткий термін, створити ефективний ринок енергоресурсів країни; створити прозорі ринкові механізми зниження енергоємності ВВП; суттєво збільшити надходження до бюджетів усіх рівнів; створити умови залучення інвестицій в енергетику, комунальне господарство України та економіку вцілому; зняти соціальну напругу; вивести економіку держави з тіні; відслідковувати цінову політику при формуванні тарифів на житлово-комунальні послуги. Впровадження ЄДСМ забезпечить суттєве зростання рівня економічної, соціальної, енергетичної та екологічної безпеки держави.

 Наявність ринку збуту на створюваний продукт:

Учасниками і користувачами ЄДСМ є всі суб’єкти ринку енергоресурсів і ЖКГ незалежно від форм власності, включно з органами державної влади усіх рівнів.

Перші позитивні ефекти від впровадження ЄДСМ сприятимуть зростанню зацікавленості та попита на впровадження системи як у країнах з перехідною економікою, так і в економічно розвинутих країнах світу в зв’язку з тим, що повномасштабних аналогів системи на цей час у світі не існує.

Додаток 2

                              П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про оплату житлово-комунальних послуг
населенням України

( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1999, N 18, ст.159 )       Значне падіння   життєвого   рівня   населення  в  результаті підвищення цін на споживчі  товари,  зростання  заборгованості  по заробітній   платі   і   пенсіях   зумовлює   подальше  збільшення заборгованості громадян за житлово-комунальні послуги.      Для забезпечення  конституційних  прав  громадян  України   і недопущення  звуження  їх  змісту  та  обсягів  (статті  22  і  48 Конституції України  (  254к/96-ВР   )

Верховна   Рада   України п о с т а н о в л я є:

1. Встановити плату за житло і комунальні послуги  не  більше 15  відсотків  фактично отриманого сукупного доходу сім’ї.  Рівень сукупного доходу   сім’ї  і  частка  плати  за  житлово-комунальні послуги у цьому доході  встановлюються  на  підставі  декларування доходів усіх членів сім’ї.

2. Заборонити  Кабінету  Міністрів  України, місцевим органам виконавчої    влади    та    органам   місцевого   самоврядування, підприємствам   і   організаціям   незалежно  від  форм  власності відключати   жилі   приміщення   від   енерго-,  тепло-,  водо-  і газопостачання  та  відселяти  із житла громадян у разі невнесення ними  плати  за  житлово-комунальні послуги у зв’язку з невиплатою заробітної плати або пенсії і непризначенням субсидії.

3. Виконання  Постанови  Верховної  Ради  України “Про оплату житлово-комунальних послуг  населенням  України”  покладається  на Кабінет Міністрів  України,  місцеві  органи  виконавчої  влади та органи місцевого самоврядування.

4. Генеральному  прокурору   України   взяти   під   контроль виконання цієї Постанови.

 Голова Верховної Ради України                                 О.ТКАЧЕНКО  

м. Київ, 18 березня 1999 року          № 512-XIV

Джерело

#влада #КМУ #тарифи #ЄДСМ #майдан

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я