Економіка Як журналісти-комунальники розповідають про народну любов до людини-партії.

Як журналісти-комунальники розповідають про народну любов до людини-партії.

384
0
А це – скріншот з сайту вінницького комунального телеканалу «Віта». Цього року з наших з вами кишень на утримання цього медіа взяли та поклали 20 мільйонів гривень.
Що ми хочемо почитати на сайті НАШОГО ЗМІ, роботу якого МИ з вами оплачуємо?
Ну, може про землю онкоцентру, яку дерибанить монобільшість в облраді?
Може про Замкову гору, яку дерибанить монобільшість міської ради?
Може про гидотну воду з крану, яка смердить, тому що «водорості стресують» (принаймні, так стверджують у КП «Вінницяоблводоканал»)?
Може, про якісь проблеми, які турбують людей, що платять зарплату журналістам-«комунальникам», га?
Ні, вінницькі журналісти-«комунальники» працювати на свого роботодавця не хочуть, вони хочуть публікувати свіжі рейтинги, що свідчать про неосяжну довіру народу до одного солідного на вигляд чоловіка у костюмі з краваткою.
Хто цей чоловік?
Яке відношення він має до Вінниці та її проблем? Чому на «Віті» вважають, що новини про нього – те, що треба мешканцям громади? Аааа, точно, 7 років тому цей чоловік був міським головою, було таке діло. А зараз цей кароокий брюнет – він хто? Чому нам рекламують його за наші ж гроші?
Тут мені підказують, що іменем цього громадянина ціла політична партія названа. Чесно, ваш покірний слуга не перевіряв ту інсайдерську інформацію, але навіть якщо воно і так – нам з вами точно так важливо знати, наскільки ми довіряємо цьому харизматичному, судячи з фото, громадянину?
До речі, партія імені цієї людини також регулярно з’яавляється у новинах «Віти». Найбільш зашкварний приклад – публікація рейтингів кандидатів-мажоритарників під час парламентської передвиборчої кампанії 2019 року. Тоді нам за наші ж гроші розповіли, що кандидати від партії імені харизматичного брюнета Кістіон та Марцинковський ну просто порвуть всіх конкурентів на 11 та 12 округах (Вінниця). Нам казали, що Кістіон набере 26,6%, а Марцинковський – 30,7% голосів. Що ж в підсумку? Обидва не набрали й 10%, а компанія «АМА», що проводила висвітлене «Вітою» соцопитування, виявилася шарашкою а-ля «Роги та копита».
І ні,ваш автор ніякий не моралізатор.
Якщо політик хоче піарити себе та свій проєкт у ЗМІ, то хай це робить на здоров’я. Але хай рекламується за власні кошти або ж за кошти виборчого фонду, а не за кошти громади. Було б непогано, якби людина-партія так і робила.
#міськрада #гройсман #партія #корупція

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я