Економіка Як облгази обдурюють українців та як цьому протистояти?

Як облгази обдурюють українців та як цьому протистояти?

1092
0

Відновити газопостачання / ЛьвівгазСьогодні людина в Україні є взагалі не захищеною від свавілля монополістів у сфері постачання енергетичних ресурсів та надання комунальних послуг. Безліч наявних законів та нормативно-правових актів у цій сфері, що прийняті на шляху євроінтеграції, прийняті нібито на захист прав споживачів та задля спільної справедливості.

Проте, оскільки вони пишуться під міцним лобізмом олігархів, що контролюють ці ринки в Україні, права споживача лишаються лише примарою, а справедливість лишається кривою та однобокою. На цей час вже стали системою маніпуляції та шахрайство служб газо- та електро- постачання при здійсненні повірки лічильників. Контролери, перед зняттям лічильників на повірку, відволікають споживача та пошкоджують захисні пломби лічильників. Потім, видають таке пошкодження за вину споживача та складають акт. В подальшому, на експертизі, комісії встановлюють пошкодження пломби та втручання споживача у роботу лічильників та нараховують не підйомні втрати, які сягають від 8 тисяч гр. до 200 тисяч гривень. Все це, як показала практика, відбувається при повному нерозумінні того що відбувається з боку споживача. Самими вразливим в такій ситуації стають саме незахищені верстви населення – люди похилого віку. Яким і на думку не спадало втручання у лічильник. Ті, хто платять за спожиті енергоносії завжди вчасно, і, як правило, віддаючи більшу частину свого мізерного доходу.

ПРОГРАМА : У такій ситуації захиститися люди можуть лише згуртувавшись. І найкращім організатором такого гуртування має стати орган ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ за СТАНДАРТАМИ та НОРМАМИ в сфері ЖКХ та місцевого самоврядування, який, виконуючи свою функцію, зобов’язаний стати на захисті прав своєї громади. Місія Забезпечення прав споживачів від свавілля служб та компаній, що управляють природними монополіями у сфері постачання та транспортування енергоресурсів та надання комунальних послуг.Ремонт газових приладів / Чернівцігаз

 Ціль: Створити орган ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ за СТАНДАРТАМИ та НОРМАМИ в сфері ЖКХ при кожній територіальній громаді службу захисту прав споживачів у сфері постачання та транспортування енергоресурсів та надання комунальних послуг (далі – Служба).

Завдання 1. Здійснити опитування населення територіальної громади з приводу потрібності Служби в тому числі письмові. Зібрати зави від постраждалих від свавілля постачальників та транспортувальників енергоресурсів та комунальних служб.

2. Рішенням територіальної громади створити службу захисту прав споживачів у сфері постачання та транспортування енергоресурсів та надання комунальних послуг.

3. Забезпечити фінансування служби з бюджету територіальної громади. Утворити штат спеціалістів та аналітиків.

4. Здійснити аналіз випадків порушення прав споживачів у цій сфері та розробити алгоритм дій у напрямку захисту прав.На Волині відкрили п'ятий ЦОК — EXPRO Consulting

5. Розробити інструкції та положення про діяльність служби.

6. Забезпечити службу фаховими спеціалістами швидкого реагування. Забезпечити цих працівників відео записуючими пристроями (на кшталт поліцейських), транспортом, відповідними вимірювальними пристроями.

7. На базі служби створити “гарячу лінію” для збору скарг та реагування на виклики. Повідомити населення територіальної громади та організації що здійснюють постачання та транспортування енергоресурсів та комунальних послуг про утворення служби, що здійснює захист прав споживачів у зазначеній сфері.

8. Надати споживачам (населенню територіальної громади) чіткі інструкції про порядок дій при контакті з контролерами сфери енергопостачання та надання комунальних послуг.

9. Повідомити, що захист їх інтересів при кожному такому контакті, а також при проведенні експертизи та на комісії, буде здійснювати представник територіальної громади, який є спеціалістом у цій сфері.

10. Повідомити енергопостачальні компанії та комунальні служби, що служба здійснює офіційне представництво та захист прав населення відповідної території, при здійсненні такими компаніями та службами контролюючих заходів.

11. Створити на базі Служби юридичний відділ, який буде здійснювати захист прав споживачів в суді за окрему, але “підйомну” плату.

12. Налагодити ефективну взаємодію з антимонопольним комітетом, місцевими осередками служб енергонадзору та НКРЕ.

13. Об’єднатись у обласні Служби та у всеукраїнське об’єднання. Забезпечити чіткі комунікації між собою. Лобіювати внесення змін у Закони та підзаконні нормативні акти.

14. Створити представницький орган у Верховній Раді України. Налагодити роботу з комітетами Верховної Ради України та профільними міністерствами.

Очікувані результати. Впровадження на базі територіальних громад служби захисту прав споживачів у сфері постачання та транспортування енергоресурсів та надання комунальних послуг створить:Завантаженість абонентського відділу не впливає на надання послуг з  газопостачання | АТ "Полтавагаз" – офіційний сайт акціонерного товариства  "Оператор газорозподільної системи "Полтавагаз"

1. Потужний механізм опору від свавілля власників природних монополій, поверне довіру людей до місцевої влади та скерує діяльність останньої на дійсно необхідний населенню захист їх прав у найбільш складній сфері.

2. Створить підґрунтя для впровадження Єдиної державної системи моніторингу виробництва, постачання, транспортування, споживання та оплати за енергетичні ресурси та комунальні послуги.

Джерело

#ГолосНароду #ЄДСМ