На голову Економіка Вдень – пасажири, а ввечері – сміття! Шведи створили модульний електробус

Вдень – пасажири, а ввечері – сміття! Шведи створили модульний електробус

233
0

Поки українська промисловість ледве жевріє, а Зе уряд навіть створив спецкомітет для її порятунку, розвинені європейські країни вражають своїми винаходами!

Шведський автоконцерн Scania створив концепт модульного електричного мікроавтобуса, який можна використовувати для перевезення людей і доставки посилок вдень, а вночі — для вивезення сміття.

Багатоцільовий робочий автомобіль NXT має навіть нульовий показник викидів вуглекислих газів!

Незалежно відокремлювані передня і задня осі модульного мікроавтобуса дають можливість вирішувати кілька транспортних завдань. Кожен автомобіль заряджає акумулятор, поки його кузов неактивний, створюючи ефективну систему, в якій батареї завжди готові до роботи в парі з осями.

Scania витратила два роки на створення концепції 26-футового (8-метрового) автобуса. Побудований з композиту салон автобуса вміщує 55 пасажирів. Акумуляторна батарея потужністю 162 кВт/год встановлена під підлогою, дозволяє проїхати до 242 км без підзарядки.

NXT дозволить вирішити дві нагальні міські проблеми – пробки і забруднення повітря.

Високоефективна інфрачервона система опалення та встановлені на даху сонячні панелі допомагають автобусу отримати максимальну віддачу від кожного заряду, а система рульового управління на чотирьох колесах допомагає йому краще маневрувати вулицями міста.

Сенсорний шар всередині входу вітає кожного пасажира, інформуючи про зупинку. Він також служить засобом зв’язку, якщо комусь потрібно поговорити з людиною-оператором. Стельові світильники оголошують зупинки, а система оповіщення попереджає пасажирів, що висаджуються, про небезпеку руху. Окрема система оповіщення забезпечує зв’язок із зовнішніми пішоходами і велосипедистами.