Новини В Європі стартувала кампанія «Медіа проти ненависті»

В Європі стартувала кампанія «Медіа проти ненависті»

287
0

Організації Керівного комітету Ради Європи з питань медіа та інформаційного суспільства (CDMSI) започаткували кампанію #MediaAgainstHate у грудні.

Про це повідомила прес-служба Національної ради з питань телебачення на радіомовлення, пише detector.media

Європейський форум медіа громад (The  Community Media Forum Europe – CMFE), Європейська федерація журналістів (The European Federation of Journalists – EFJ) і Артикль 19  започаткували кампанію #MediaAgainstHate у партнерстві з іншими організаціями.

Її мета – протидіяти розпалюванню ненависті та дискримінації у традиційних і онлайн ЗМІ шляхом сприяння застосуванню етичних стандартів та дотримуючись права на свободу висловлення.

«ЗМІ та журналісти відіграють вирішальну роль в інформуванні щодо політики і громадської думки стосовно міграції та біженців. Оскільки мова ненависті і стереотипи, спрямовані на мігрантів, поширюються Європою, збалансовані та справедливі репортажі ЗМІ необхідні більше ніж будь-коли. Не зважаючи на хороші практики журналістики, додаткове навчання та ресурси для працівників ЗМІ та медіа-організацій сприятимуть розвитку діалогу і демократичних процесів», – йдеться у прес-релізі з нагоди старту кампанії.

Кампанія #MediaAgainstHate спрямована на: 

  • поліпшення висвітлення у ЗМІ питань, пов’язаних з міграцією,   біженцями, релігією та маргінальними групами в цілому;
  • підвищення потенціалу журналістів, ЗМІ, громадянського        суспільства і медіаспільноти у боротьбі з пропагандою ненависті, нетерпимості, расизму та дискримінації;
  • підвищення ефективності імплементації правової структури регулювання мови ненависті та свободи слова;
  • підвищення обізнаності про різні види дискримінації шляхом поліпшення інформування із зазначених питань;
  • надання підтримки журналістам, котрі викривають розпалювання ненависті і котрі стають мішенню й жертвами ненависті і переслідування за висловлювання.

У рамках кампанії відбудеться серія тренінгів і семінарів для працівників медіа, регуляторних органів і органів безпеки Європи для обміну досвідом та співробітництва.

Крім того, у січні стартує відеоконкурс, щоб зібрати приклади боротьби проти стереотипів і дискримінації з різних країн.

Партнерами кампанії стал Інститут різноманіття ЗМІ (MDI), Хорватська асоціація журналістів (CJA), Співробітництво з країнами, що розвиваються (COSPE), Інститут медіа громад (COMMIT) та інші організації.

Слідкувати за кампанією можна на її сайті та через хештег #MediaAgainstHate у Twitter.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я