На голову Економіка “Укрзалізниця” купує російські деталі з 5-кратною переплатою!!! АУ, СБУ?

“Укрзалізниця” купує російські деталі з 5-кратною переплатою!!! АУ, СБУ?

228
0

ПАТ “Укрзалізниця” закуповує деталі російського виробництва за завищеною в два–п’ять разів  ціною, створюючи штучні умови на тендерах для потрібних фірм!!!

Про це повідомляє “Залізниця без корупції”.

У вересні 2018 року Філія “Центр забезпечення виробництва” ПАТ “Українська залізниця” провела тендер на закупівлю локомотивних швидкостемірів та запчастин до них загальною вартістю 25,5 млн. грн.

За даними видання, у тендері прийняли участь два учасники – ТОВ “Електротех” та ТОВ “НТП “Трансінвест”, чиї пропозиції відрізнялися лише на одну тисячу гривень, але “конкуренти” не знижували ціни.

Обидві фірми подали ідентичні довідки і листи погодження та пропонували продукцію одного виробника – ВАТ “Электромеханика” з російського міста Пенза.

 

 
ФОТО “ЗАЛІЗНИЦЯ БЕЗ КОРУПЦІЇ”

“Аналіз цін продемонстрував, що вартість продукції досить суттєво відрізняється від ціни на ці товари в Росії. Так швидкосетмір 3СЛ2М залізниця купувала по 86 тис грн. Тоді як в Росії він в роздріб коштує 38 тис рублів (близько 17 тис грн.)”, – заявили автори розслідування, додавши, таким чином “Укрзалізниця” закупила деталі майже у 5 разів дорожче, ніж їх продає виробник.

 

 
ФОТО “ЗАЛІЗНИЦЯ БЕЗ КОРУПЦІЇ”

В Україні чомусь досі не виготовляють локомотивні швидкостеміри і запчастини для них, оскільки для цього треба пройти довгу процедуру погодження виробництва і допуску до застосування.

У розслідуванні повідомляється, що у кінці минулого року компанія вирішила збільшити обсяг замовлення до 30,10 млн. грн, через що переплата могла зрости до 2/3 її вартості.

 

 
ФОТО “ЗАЛІЗНИЦЯ БЕЗ КОРУПЦІЇ”

ТОВ “НТП “Трансінвест” було зареєстроване у Києві всередині 2014 року, яку зареєстрував мешканець вже окупованого Криму Максим Ковальчук.

У виданні додають, що за місцем реєстрації знайти її неможливо: в документах вказаний тільки номер чотирьохповерхової адмінспоруди – вул. Пріорська, 21.

Попри це у листопаді минулого року “ЦЗВ” замовив фірмі запчастини до дизелів тепловозів за 4,26 млн грн. і компанії були поставлені запчастини  виробництва російського ВАТ “Коломенський завод”.

“Згідно укладеного договору ціна однієї форсунки дизеля Д-49 становила  10 800 грн. В Україні такі форсунки продають по 1800 грн”, – стверджують автори публікації.

 

 
ФОТО “ЗАЛІЗНИЦЯ БЕЗ КОРУПЦІЇ”
 
Загалом на цьому контракті “УЗ” переплатила більш ніж в 5 разів!!!
Також розслідувачі зазначають, що з такою ж накруткою були закуплені й контактори для локомотивів.

“Загалом за 5 років свого існування “НТП “Трансінвест” уклало договори з УЗ на суму 450 млн грн. При цьому, проти фірми відкрито низку проваджень, які ведуть  в ГПУ, і в НАБУ і в Донецькій поліції“, – йдетьсяу публікації.

У розслідуванні наголошується, що історія “Трансінвесту” далеко не поодинока.

Так, у середині 2018 року “Укрзалізниця” придбала на 50 млн. грн. російського проводу. за даними видання, єдиними допущеними учасниками стали ТОВ “Техелектропром” та ТОВ “Еней. Обидва учасники пропонували продукцію від ТОВ “ЗМИ-Профит” з міста Магнітогорськ, Росія, з мінімальною різницею цін і без жодної конкуренції.

До цього компанія закупила на 120 млн. грн. російського дроту у ТОВ “Інтеркабель-Київ”. Тоді в тендерних вимогах замовник вказав, що постачальник має поставити продукцію протягом 30 днів від отримання заявки. Звісно не кожен виробник зможе виготовити за 30 дні продукції на 120 мільйонів.

У розслідуванні вказується, що у результаті такої вимоги на тендер прийшли лише 2 учасники – вже згадане ТОВ “Техелектропром” та ТОВ “Інтеркабель Київ”, яке і виграло закупівлю без конкуренції. Обидва учасники пропонували дроти від АО “Росскат” з міста Нєфтєгорск, РФ

НАБУ розслідує справу щодо закупівлі кабельно-провідникової продукції російського виробництва за 950 млн грн у трьох інших фірм: ТОВ “Техелетропром”, ТОВ “Еней” та ТОВ “Інтеркабель Київ”.

За даними видання, детективи підозрюють, що переплата по цим угодам склала близько 225 млн грн.

У розслідуванні вказується, що крім іншого зі значною переплатою в останні роки “УЗ” купувала і російські реле, генератори, російські редуктори і багато іншого. Всі ці закупівлі відбувалися за одним сценарієм – жодної конкуренції та захмарні ціни.

Тільки у 2017 році в Україну імпортували з Росії обладнання і запчастини для залізниці на $82 млн дол.!!!

Нагадаємо:

  • 25 лютого видання “Bihus.info” оприлюднило розслідування про те, як люди з оточення Петра Порошенка курують розкрадання в оборонній сфері. В ньому фігурував син заступника секретаря РНБО Ігор Гладковський.
  • За даними журналістів, 22-річний Гладковський-молодший разом із партнерами організував десь у 2015 році постачання контрабандних російських деталей для військової техніки. Держпідприємства переплачували за товар у 2-4 рази, купуючи його у фірм-прокладок. Керівництво “Укроборонпрому” знало про оборудки і давало на них згоду.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я