Новини Стратити, не можна помилувати – на розстріляних корупціонерів Китай заощадив мільярди

Стратити, не можна помилувати – на розстріляних корупціонерів Китай заощадив мільярди

572
0

Світ не стоїть на місці: з кожним днем, кожну секунду на планеті Земля щось відбувається. Одна людина падає, інший – піднімається. Цю ж схему можна застосувати і в більших масштабах. Наприклад, поки українська влада все глибше і глибше «закопує» весь багатий потенціал країни в корупційних схемах, інші держави, такі як Китай, не перестають розвиватися, вкладати і рости.

Найбільш об’єктивно зростання китайської економіки можна побачити, звичайно ж, по цифрам. Адже коли є очевидний результат, жодна заготовлена ​​мова кого б то не було, будь то депутат або міністр, не зможе його прикрасити і применшити. Статистика і більше нічого.

Отже, показники розвитку китайської економіки, дійсно, вражають.

Тільки вдумайтеся: всього за якихось два роки в Китаї збудували більше цементу, ніж в США за весь ХХ-е століття. Це 4,9 гігатонн або 4 мільярди 890 мільйонів тонн.  

І так, це не вигадка і не вирізка з черговою газети з сенсаціями. Це офіційні дані Державного статистичного бюро Китайської Народної Республіки.

Втім, крім цементу, китайці можуть здивувати і багатьом іншим.

Наприклад, чого тільки варті китайські дороги! Повірте, білорусам з їх чистими дорогами таке навіть не снилося! Вся справа в тому, що кілометраж в Китаї зовсім інший. Тут ви можете об’їздити цілих 4 мільйони км. Причому ями, на відміну від України, тут не в пошані.

Але і це ще далеко не все!

По всьому Китаю споруджені 300 тисяч мостів. З них 1 тис – довжиною в більш ніж 1 км.

Щоб зрозуміти всю масштабність і швидкість, з якою тут зводять мости, досить лише просто поглянути на міст від Гонконгу до Макао, побудований в 2016 році. При цьому не так давно, ще рік тому, щоб подолати цю дистанцію, потрібно було скористатися лайнером. Справедливості заради, варто відзначити, що і це не найгірший варіант. Лайнер, як і всі в Китаї, – швидкісний. А тому з його допомогою дістатися від Гонгконге до Макао можна всього лише за годину.

Картинки по запросу міст від Гонконгу до Макао

Але навіть такого кілометражу доріг недостатньо для того, щоб вмістити весь тутешній автопарк, який за рік збільшується на 20 мільйонів авто.

У зв’язку з таким трафіком в найбільших мегаполісах країни встанови обмеження на видачу номерних знаків. Що стосується Пекіна, сюди і зовсім в’їхати можна тільки в певний день: все залежить від останньої цифри номерного знака. Наприклад, по вівторках заборонений в’їзд тим, у кого номери закінчуються на двійку або сімку.

І, звичайно ж, складно уявити, щоб в країні з такою кількістю авто не було б як мінімум кілька аеропортів. Такої думки дотримуються і самі китайці. Напевно, саме тому, щороку тут будують по сто аеропортів. Так, це не помилка. Щороку в Китаї будують сто аеропортів. Сто.

А ще тут є гігантські віадуки. Їх довжина досягає 150 км. 

Картинки по запросу китайські віадуки

Багатий Китай і тунелями. Тільки уявіть – тунель довжиною в 28 км. Що називається, ласкаво просимо в Китай!

Картинки по запросу китайські тунелі

Тільки за годину поїзд, який відправляється з Гуанчжоу і прибуває в Гуйян, встигає подолати 510 мостів і 236 тунелів. Що не дивно, так як його швидкість – 250 км на годину.  

Картинки по запросу поїзда в китаї

Але і це ще не все! Крім якісних доріг, літаків, поїздів і автомобілів, китайці подбали і про житло. За 30 років житлова площа країни збільшилася у вісім разів.

Не дивно, що в такій країні хочеться жити і ростити потомство.

Згідно з прогнозами, вже через десять років населення 220-ти міст Китаю складе більше 1 мільйона чоловік.   


У чому ж секрет успіху? Невже ніхто з представників влади не «заробляє» за рахунок тендерів на будівництво мостів? Невже тут немає китайського «Укравтодору», який, крім будування доріг, займається ще й чималим «відмиванням» грошей? Тут що, корупції немає?

Отже, «Укравтодору» в Китаї, звичайно ж, немає. Однак корупція, як явище, що не має національності, все ж таки присутня. Але! На відміну від України китайські корупціонери не можуть приходити в парламент з сумочками за кілька сотень тисяч доларів, записувати багатомільйонне майно на своїх дружин, вигадувати історії з лотереями, в разі чого брати лікарняний, виїжджати з країни і т.д. і т.п.

У Китаї у кожного корупціонера кінець один – смертна кара. Вдумайтеся в ці цифри: тільки з 2000 року в Китаї стратили 10 тисяч чиновників-корупціонерів.

Так, смертна кара – це не по-християнськи. Але ж ніхто не говорить про те, щоб розстрілювати українських чиновників. Достатньо лише просто конфіскувати у них все награбоване і притягнути їх до кримінальної відповідальності. Чи не відправляти хабарників на лікування, не закривати на них очі …

Чому в Україні ніхто зі списку ТОП-100 корупціонерів так і не сів у в’язницю? Чому вони всі на волі? Адже ми стільки грошей могли б заощадити! І виділити «заощаджений» на дороги, на аеропорти, на поїзди, на житло. На віадуки, в кінці-то кінців! Були б гроші.

Китайці ж заощадили. І це мільярдні суми!

Але на жаль … Грошей немає. Всі вони – у представників влади, як минулого, так і теперішнього.

Борис ЕМЕНСЧІКОВ, спеціально для видання СВІТ 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я