Новини Що потрібно зробити, щоб підвищити ймовірність позитивного рішення вашої проблеми

Що потрібно зробити, щоб підвищити ймовірність позитивного рішення вашої проблеми

675
0

1. Завжди оформляйте свої заяви і скарги письмово у двох примірниках; 2. Вимагайте, щоб особа, яка бере у вас скаргу чи заяву, залишило на другому, вашому екземплярі свій підпис, відмітку з зазначенням вхідного номеру, дати прийняття вашого звернення, а також вказало свою посаду і прізвище;

1. Завжди оформляйте свої заяви і скарги письмово у двох примірниках;

2. Вимагайте, щоб особа, яка бере у вас скаргу чи заяву, залишило на другому, вашому екземплярі свій підпис, відмітку з зазначенням вхідного номеру, дати прийняття вашого звернення, а також вказало свою посаду і прізвище;

3. Якщо вам під надуманими приводами відмовляють у прийомі заяви або в постановці відмітки на вашому екземплярі, відправте ваше звернення рекомендованим листом поштою з обов’язковим оформленням опису вкладених документів і повідомлення про вручення вашого листа адресату;

4. Пам’ятайте: письмові заяви істотно підвищують ймовірність позитивного рішення вашої проблеми. Крім того, відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» вам зобов’язані в термін, що не перевищує одного місяця, дати письмову відповідь на ваше звернення. У разі відсутності відповіді в зазначений термін ви можете оскаржити цей факт у вищестоящу структуру або до суду.

Відповідно до ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та Постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. № 529 підставою для надання житлово-комунальних послуг споживачам є ДОГОВІР про надання послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, укладений між споживачем і виконавцем – підприємством житлово-комунального сервісу – ЖКС (колишні ЖЕКи, ДЄЗи).

У кожному договорі має бути зазначено, які саме послуги і в якому обсязі повинен надавати ЖКС, вартість кожної складової цих послуг, періодичність їх надання.

ЯКЩО У ВАС НЕМАЄ ДОГОВОРУ

Необхідно вимагати надати інформацію у письмовій формі про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, а також їх споживчі якості

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я