На голову Новини Розкриті «агенти» Порошенко: їх імена повинен знати кожен українець!

Розкриті «агенти» Порошенко: їх імена повинен знати кожен українець!

383
0

Адміністрація колишнього президента України Петра Порошенка розміщувала замовні матеріали в українських ЗМІ, які оплачувалися готівкою і координувала блогерів в соцмережах.

Про це повідомляє Kyiv Post з посиланням на відповідні документи.

У матеріалі стверджується, що протягом терміну повноважень Порошенко в 2014-2019 роках його союзники регулярно платили ЗМІ за «сприятливе висвітлення» роботи президента.

Документи знайшли в кабінеті, який раніше займав колишній глава відділу зв’язків департаменту інформаційної політики АП Володимир Горковенко.Картинки по запросу фото Володимир Горковенко

У них вказані бюджети українських телеканалів, друкованих ЗМІ, веб-сайтів і радіостанцій, які отримували гроші для випуску «потрібних» матеріалів. У документах також описуються дії по залученню політичних експертів, які б поширювали вигідні для Порошенка і його союзників думки, виступаючи «незалежними коментаторами».

Зазначені документи є частиною неофіційного медіаплану адміністрації і стосуються 2015-2016 років.

Документи також свідчать про те, що $ 1 млн, велика частина яких була виплачена готівкою, виділена семи радіостанціям під час місцевих виборів 2015 року за розміщення інформаційних повідомлень у випусках новин.

Згадані в документах ЗМІ заперечують, що їм платили за джинсу.Картинки по запросу фото газети Аргументи і Факти

Документи нібито свідчать про те, що газета «Аргументи і факти» отримала $ 2100. доларів за статтю, опубліковану 30 вересня 2015 року, і таку ж суму – за іншу статтю, опубліковану 21 жовтня 2015 року.
Стверджується, що стаття називалася «Як втратити Україну?».

Представник газети заявив, що «це, ймовірно, був платний матеріал».Картинки по запросу фото газети Сільські Вісті

У документах згадуються як мінімум шість інших газет, які отримують гроші за платний контент: «Сільські вісті», «Комсомольська правда», «Україна молода», «Газета по-українськи», «Коментарі», «Факти і коментарі» і «Сегодня» .

Як пише Kyiv Post, «Сегодня», що входить в медіахолдинг олігарха-мільярдера Ріната Ахметова, була єдиною газетою зі списку, яка публікувала матеріали з рекламною позначкою. Газета, як стверджується, отримала 100 тис. Грн за те, що у вересні і жовтні 2015 року випустила два таких матеріалу.Картинки по запросу фото Карасьов, Золотарьов, Фесенко

Один з виявлених документів деталізував інформаційну кампанію, яка повинна була супроводжувати призначення Віталія Ковальчука представником президента в Кабміні в травні 2016 року. Згідно з планом, спочатку інформація про Ковальчука повинна була бути подана через лояльних політологів – Володимира Фесенко, Вадима Карасьова та Андрія Золотарьова, які повинні були позитивно прокоментувати його фігуру.Картинки по запросу фото Карасьов, Золотарьов, Фесенко

Більш того, в документі навіть були присутні готові тези для коментарів, де Ковальчука показували як реформатора, який посилить роботу уряду. У підсумку зазначені політологи дійсно позитивно прокоментували призначення Ковальчука.

Карасьов спростував роботу на адміністрацію Порошенко. Фесенко сказав, що він дійсно працював з АП, але відмовився уточнювати умови співпраці. Золотарьов визнав той факт, що йому була вказівка ​​щодо того, як коментувати призначення Ковальчука, але заявив, що робив це не за гроші, а тому, що симпатизував чиновнику.

В 2015 році адміністрація Порошенко звернула увагу на соцмережі як майданчик для просування. Група політичних консультантів працювала над створенням мережі пропрезидентських блогерів, завданням яких було лестити президенту і перекрити негативні наслідки політичних скандалів в інтернеті, повідомив один з таких консультантів в розмові…Похожее изображение

Як сказано в матеріалі, головні радники Порошенко, в тому числі Юрій Бірюков і екс-міністр інформаційної політики Юрій Стець, почали організовувати мережу пропрезидентських блогерів. Деяким платили, інші допомагали безкоштовно.Картинки по запросу фото Олег Болдірєв

Серед документів була стратегія взаємодії з соцмережами від агентства Postmen, яка радила залучати блогерів. Політконсультант Катерина Коваль розповіла, що роботу блогерів координувала невелика команда.

Серед таких проплачених порохоботів блогерів можна виділити Сержа Марко (Олександр Карпюк) і Мартіна Бреста (Олег Болдирєв). Причому за підтримку Порошенко вони могли отримувати близько $ 1500 доларів в місяць. Тим часом, самі блогери це заперечують.

Джерело