Економіка Реформа ЖКХ – шлях до позбавлення майна.

Реформа ЖКХ – шлях до позбавлення майна.

423
0

 Реакція у людей різна: ті  хто звик ходити отарою кажуть – слава БОГУ, хто товаришує з розумом,  шукає відповіді, включає свідомість, думає  що буде, який вихід? Спробуємо размо поміркувати і знайти кращий вихід що наблизить нас до змін на краще.

Реакція у людей різна: ті  хто звик ходити отарою кажуть – слава БОГУ, хто товаришує з розумом,  шукає відповіді, включає свідомість, думає  що буде, який вихід? Спробуємо размо поміркувати і знайти кращий вихід що наблизить нас до змін на краще.

виселяють

Заступник голови Київської міськдержадміністрації (близький соратник Віктора Пилипишина та недавній керівник шевечнківського району м Києва) Петро Пантелєєв пояснює суть реформування так. Пантелєв «ЖЕКИ залишаться на своїх нинішніх територіях, але повинні будуть займатися оперативним наданням якісних послуг і обслуговуванням заявок мешканців. А юридичні, фінансові питання будуть вирішуватися на рівні районів керуючим підприємством.

 

Таким чином, чисельність комунальних контор планується скоротити з 40 до 10. Тобто в кожному районі буде одне головне підприємство. А в жеках скоротять керівний склад і витрати на його утримання, на мобільний зв’язок та оренду приміщень. Це дозволить заощадити в рік близько 10 мільйонів гривень – такі кошти закладені в тарифи по квартплаті, але після реорганізації будуть спрямовуватися не на зарплату керівникам житлових контор, а на ремонт, утеплення будинків, благоустрій дворів …

 

Петро Пантелєєв вважає, що скорочувати посади керівників жеків та інших управлінців потрібно саме зараз, оскільки кожен місяць губляться кошти, які можна використати на підготовку будинків до зимового періоду.

 

Подібну реорганізацію два роки тому провели в Шевченківському районі столиці і сформували керуючу дирекцію з утримання житлофонду. Тепер більш широкомасштабні зміни пройдуть в усьому місті. Ще раз нагадаємо: жеки не ліквідують – все сантехніки, електрики, столяри і двірники залишаться на своїх ділянках, і кияни у міру потреби зможуть їх викликати. Зате замість начальників жеків з великими зарплатами (після минулої раніше реорганізації та укрупнення житлові контори стали називатися комунальними підприємствами, наприклад «Печерська брама» в Печерському районі) в місті з’явиться один директор районної керуючої дирекції.

 

Все матеріальне і технічне забезпечення жеків, закупівля інвентарю, матеріалів виконуватиметься в централізованому порядку і строго під контролем райдержадміністрацій. Виділення коштів і наймання будівельників для ремонтів будинків також будуть централізованими. Наступного року в Києві мають намір створити службу контролю за роботою сфери житлово-комунального обслуговування з єдиною диспетчерською. Реорганізація торкнеться тільки комунальних жеків. ОСББ, ЖБК та приватні жеки будуть працювати як і раніше.»

 

Зрозуміли ви, панове, що виконуючи вимоги часу, замість скорочення адміністративного ресурсу на вул. Челябінській ( місце знаходження керівництва КП “Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду” Дніпровського р-ну) недолуге керівництво комунальною сферою Києва винесло рішення про скорочення посадових осіб реальних господарників, які краще знають стан наших будинків, які знайомі з багатьма з нас і не якісно працюють лише тому, що контроль за використанням коштів не знаходиться у громадян.

 

З якою метою тоді такі реформи, звісно спитаєте ви. Для зосередження всієї інформації про мешканців в руках районних державних адміністрацій. (паспортні столи сформували централізовано при РАЙРАДАХ)

 

До чого це приведе можете осіб уявити! В кабінетах 10 так званих залишених ЖЕКІВ вже розташувались обслуговуючі компанії невідомого походження і чекають щоб увійти в наші помешкання через створені уповноваженими особами ОСББ і «якісно» надавати послуги. Досвід надання послуг ми знаємо.

 

Якою ціною нам буде надаватись та якість? Щоб розібратись в тому, поспілкувавшись з практиками – юристами правозахисниками житлово – комунальної сфери на рахунку яких тисячі скарг, судових тяганин по всій Україні. Ми бачимо в методі цього реформування чіткий московський проект монополізації приватним капіталом залишків майна територіальних громад районів столиці, який розпочався ще з часів ліквідації районних рад.

 

Юристи цей процес пояснюють так.

 

Створення ОСББ З ІНІЦІАТИВИ державних адміністрацій і рад є досить небезпечним процесом. ( на фото плакат, що був рощміщений на підїзді будинку м. Харкова там теж аналогічно агітують за ОСББ) IMG_1250Закон України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» допускає можливість добровільного створення в будинку об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ), метою якого є належне утримання будинку та прибудинкової території. І це буде мати свій результат при абсолютній довірі до людей, які за цю справу взялись. Приклади успішних ОСББ є. І ми можемо вас з ними познайомити. В разі ініціативи згори, організованою стрімкою кампанією це веде за собою фактори небезпеки. Довіри після результатів виборів не маємо ні до кого, адже в депутатські крісла сіли в переважній більшості ті, хто приймав участь в знищенні національного багатства.

 

Тому проаналізуємо важивіші фактори ризиків щоб зробити кращий вибір.

 

Комунальні послуги за квартирну плату зараз надає ЖКХ №411. При оплаті квартирної плати, яку визначає Кабінет Міністрів на підставі затвердженого (Постанова КМУ №869 від 01.06.2011) Порядку формування квартирної плати, багато громадян користуються пільгами та субсидіями. Розмір квартирної плати встановлює міська рада. Громадянську відповідальність за боргами перед постачальниками послуг і податків несе ЖЕК всім своїм майном. Однак, після організації та реєстрації в будинку Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) все зміниться:

 

– Об’єднання (ОСББ) є юридичною особою. Для юридичних осіб передбачені вищі тарифи, ніж для населення, що спричинить істотне збільшення всіх тарифів на всі житлово – комунальні послуги. Керівні органи створеного об’єднання здійснюватимуть утримання будинку та прибудинкової території за завищеними сумами та кожен мешканець будинку повинен буде оплачувати частину цієї суми пропорційно площі займаної квартири. Причому сума оплати за ці послуги не обмежує і не контролюється жодним органом влади, сума оплати віддана на розсуд керівників об’єднання для їх власного збагачення.

 

– Керівництво об’єднання зможе віддати спільне майно об’єднання для користування кому завгодно, наприклад, віддати у користування підприємцю сходові прольоти для збору з мешканців плати за прохід. Але і це не межа.

 

– Крім цього, громадянську відповідальність за боргами перед постачальниками послуг і податків (земельного податку та відрахувань з заробітної плати) будуть нести всі співвласники всім своїм майном, пропорційно площі займаної квартири. Це означає, що якщо керівництво не оплатить податки або послуги підрядникам, або оплатить їх не вчасно, державна виконавча служба у всіх мешканців опише і продасть телевізори, холодильники, квартири та інше майно.

 

Враховуючи все вищевикладене, створення в будинку Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) спричинить:

 

• Необмежене і неконтрольоване збільшення квартирної плати;

 

• Збільшення тарифів на всі житлово-комунальні послуги;

 

• Зловживання при використанні спільних та майна мешканців;

 

• Примусове вилучення спільного та окремого майна співвласників.

 

АКЦЕНТИ – ВИСНОВКИ створення ОСББ наступні:

 

1. Не знання законів не звільняє від відповідальності, а законів в Україні занадто багато створені на замовлення олігархів, щоб мати їм змогу поставити нас в глухий кут і позбавити власності взагалі, що і відбувається на прикладі будинку 37 вул. А. Малишка в Києві, забудовник отримав за згодою Київради у власність прибудинкову територію і підкупив верхівку будинкового комітету. Народ усвідомлює наслідки і консолідовується, а чи встигне?

 

2. Як фізичні, (а не юридичні) особи – громадяни України маючи у своїй власності квартиру, стовідсотково захищені конституційними і логічними від неї законними нормами.

 

3. Вступивши в об’єднання співвласників багатоквартирного житлового будинку ваша приватна власність переходить в колективну власність юридичної особи.

 

4. В екстремальних ситуаціях об’єднання власників залишаться один на один з виниклою проблемою (розмороженої системою будинку, зламаною несучою стіною мешканцем злочинцем і т. д.).

 

5. Місцева влада так завзято рекомендують мешканцям брати на баланс цих новостворених об’єднань житлові будинки, під повну їх відповідальність тому, що більшість будинків в зношеному стані, часто в аварійному, без поточних і капітальних ремонтів функціонували десятиліттями в порушення всіх норм і житлового законодавства.

 

6. Закон «Про об’єднання співвласників багатоквартирних житлових будинків» не досконалий, він містить серйозні протиріччя і за них доведеться розплачуватися не тільки своїми коштами, а й своєю власністю, як це було в Києві в 2002р.( Там в такому ж об’єднанні власників за дріб’язкові борги перед водоканалом заварили двері в кілька квартир чорнобильців (тобто конфіскували) і людей врятувало тільки Постанова Кабінету Міністрів, яке припинило цей злочин.)

 

7. Квартири продадуть кредитору не по ринковій ціні, не за ціною БТІ (яка на багато дешевше ринкової), а заберуть за залишковою вартістю, тобто за безцінь. Ми вже були з вами свідками, як підприємливі чиновники за безцінь скупили підприємства, землю, а тепер залишилося забрати у нас всіх останню власність – квартири, за нашою ж добровільною згодою і викинути нас на вулицю зробивши нас переселенцями – бомбами, відкриваючи кордони на захід. Тобто провівши таку реформу, влада міста вбиває двох зайців одразу:

 

1) знімають з себе відповідальність за загублене ними ж комунальне господарство;

 

2) отримують можливість за безцінь скупити житловий фонд.

 

Знаючі про ці ризики, ми пішли на прийом до начальника ЖРЕО № 411 Вакуленко В.Ф., щоб зрозуміти його бачення на цей процес і почути його пропозиції. Настрій посадовця мінявся. Вся розмова у аудіо записі.

 

 

Тепер нам з вами легше буде готуватись до зборів, щоб вирішити найважливіші питання якісного утримання наших будинків. При цьому ще раз нагадую, що за будь – яких умов, на нашу користь залишається правозахисна дія Закону «Про ОСН» 2001року. , значення якого неперевершена в нинішній час.

 

Орган самоорганізації населення,(а не ОСББ) визначений мешканцями на тій чи іншій території, являє собою власника – частину територіальної громади (первинний суб’єкт місцевого самоврядування) з такими ж інструментами, як і територіальна громада – власник. ОСН ОСББЧерез ОСН за ст. 143 Конституції України ми є власниками комунальних підприємств у тому чіслі і ЖКГ публічної власності, які територіальні громади створюють як власні підприємства , що не було створено практично в Україні з 96 року. В разі своєчасного їх створення тер громадами, їх звіту перед громадами, ми б мали можливість мати комунальні послуги по собівартості, що розначає в 5-6 разів дешевше. (Прошу ознайомити з висновками Академії наук щодо надавачів житлових послуг. 

 

Крім того, через комунальні підприємства публічної власності (промислові підприємства, організації, установи), які мають створюватись тер громадами примножуються національні багатства тер громади, за рахунок яких забезпечуються зростання добробуту населення.

 

Тому у нас масиві і блокують створення ОСН партійні сили і районна адміністрація, щоб ми не створили такі ефективні і підконтрольні громаді організації по обслуговуванню нашого майна. В разі якщо ми не доможемось виконання наших прав на реалізацію Закону «Про ОСН» до 1 січня 2015року, шо б колегіально, рішенням зборів приймати рішення по справах масиву, то нашу долю будуть вирішувати лакеї великого бізнесу.

 

Ми витримали тиск і не дали створити ОСН політичним силам і адмін ресурсу. Як могли, без фінансової підтримки КИЇВРАДИ, без статусу юридичної особи відстоювали і відстоюємо інтереси всіх киян, хто потребував допомоги. Залишилось одне: в будинках обрати його надійний фундамент – будинкові комітети і провести конференцію мешканців масиву щоб обрати комітет, затвердити статут громади масиву з ( реєстром власності та власників ) і лише потім колективним рішенням громади масиву визначатись з ліквідацією ЖЕКІВ або з встановленням йому альтернативи. А саме зі складу будкомів обирати уповноважених осіб, потенційних гоолів ОСББ і обирати варіанти обслуговуючих кампаній запропонованих нам з зовні.

 

Акцентуємо також і останню складність створення ОСББ. Щоб брати на себе розбиті будинки, треба реально знати фінансові можливості громади на їх обслуговування та проведення капітальних ремонтів. Це можливо лише через підрахування вартості всього житлового фонду масиву і можливої компенсації за рахунок прибутку від діяльності приватних підприємств, які мають наповнювати бюджет району. Для цього вкрай важливо сформувати реєстр власності кожної міні громади з 10 ти адміністративно – територіальних одиниць Києва.

 

бережемо Сподіваємось, що ви розумієте своєчасність піднятих проблем і наше бажання захистити не лише приватне житло, але і спільне неподільне майно масиву: парки, сквери, зелені зони, що стоять на кону у олігархів.

 

Тож готуємось до зборів, про які буде додаткова інформація в приміщенні ЖЕКУ № 411 і на дошках обяв.

 

З повагою до зацікавлених в захисті власності теритріальної громади і національного багатства,

Інна Плотнікова

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я