Всеукраїнський громадський рух ветеранів та пенсіонерів, Координаційна Рада. Вих. № 102 від 06.02.2019 року
На мій погляд, Звернення має бути оформлене у вигляді публічного запрошення кандидатів на посаду Президента України на зустріч з представниками ГС «КРВГОУ» та РУХУ – це важливо з точки зору їх відношення (поваги) до представників ветеранської спільноти України всіх поколінь.
В процесі зустрічі кандидатам, які попередньо ознайомились з основними проблемами та намірами ветеранів і пенсіонерів, представниками громадських організацій має бути запропоновано підписати УГОДУ, в якій кожна із Сторін візьме на себе відповідні зобов’язання…
УГОДА з підписами кандидата в Президенти та очильників громадських організацій має бути виставлена на САЙТАХ кадидата та цих організацій
(обов’язкова умова).
Саме такий підхід дозволить узаконити УГОДУ, як публічний ДОГОВІР, що має юридичне значення.
В преамбулі УГОДИ продумати та зазначити, що членами організацій-підписантів в сукупності є не менше як 200 тис. осіб, які в потенції, у ході
виборчого процесу можуть ініціювати втричі більше голосів, оскільки даний аргумент для кандидата є надто важливим у другому турі голосування.
Внесення зазначеного до преамбули стане вагомими чинниками у виявленні дійсних намірів та поглядів кандидата:
1. Чи то як завжди добратися до «кормушки», чи то дійсно прийти у владу, яка готова відповідати за свої слова (обіцяння);
2. Відношення (лояльність) кандидата до такої категорії населення як ветерани та пенсіонери, які, у разі підписання такої УГОДИ, можуть дійно
об’єднатися на цих виборах, як РУХ, який є єдиним електоратом, здатним вагомо вплинути на наступних виборах до Верховної ради України завдяки їх
чисельності (близько 11 млн. осіб), яка значно біьше будь-якої іншої категорії виборців.
Проект
УГОДА
Ми, керівники всеукраїнських, міжнародних та місцевих громадських об*єднань ветеранів військової служби, ветеранів війни, учасників бойових дій
(далі – ветеранів) сектору безпеки та оборони, що представляють інтереси зазначених нижче організацій, які обєднують у своїх рядах (ветеранів Другої
світової війни,учасників бойових дій, партизан, інвалідів, жертв нациських переслідувань, дітей війни; учасників бойових дій у локальних війнах
(конфліктах), миротворчих операціях та антитерористичної операції; ветеранів Збройних Сил України та інших військових формувань; ветеранів
правоохоронних органів, цивільного захисту, політвязнів, інших ІГС України,
всього близько ______ тис. осіб, та кандидат на посаду Президента
України, в особі
________________________________________________________________
уклали УГОДУ про нижче наведене:
зазначені організації у ході виборчого процесу на громадських засадах (на безоплатній основі) зобов’язуються організувати
інформаційну та інші не заборонені Законом види підтримки кандидату на посаду Президента України;
кандидат з обранням його на посаду Президента України
зобов’язується:
– у першу чергу, відновити виконання вимог Конституції України з питань захисту прав та свобод усіх громадян України і особливо,
ветеранів і пенсіонерів, членів їх сімей та їх громадських об’єднань;
– відповідно до положень ст. ст. 93 і 102 Конституції України напрацювати та внести до Верховної Ради України законопроект «Про
посилення юридичної відповідальності за вчинені правопорушення у
сфері державного управління»;
– у трьох місячний строк перебування на посаді – «100 днів правління» новообраний Президент має внести на розгляд Верховної ради України
проект Закону, як невідкладний, про імпічмент Президента України, в якому було б положення, що однією із засад ініціювання імпічменту є
петиція від не менше, як 25 відсотків громадських організацій з якими підписано дану УГОДУ;
– сприяти у своєчасному розгляді та прийнятті рішень щодо удосконалення законодавства України у сфері соціального і правового
захисту ветеранів, учасників бойових дій та членів їх сімей, які подаються на розгляд Верховної Ради України суб’єктами законодавчої
ініціативи, а також вирішення проблем неефективного використання бюджетних коштів, виключення обмежень соціальних зобов’язань з
боку держави, припинення практики маніпулювання правовими і фінансовими інструментами та унеможливлення фактичного зниження
їх життєвого рівня;
– не допускати прийняття законів чи змін до діючих законів, які порушують статті 21, 22, 24 Конституції України;
– ініціювати скасування положеннь законів України, що ухвалені в порушення статей 21, 22, 24 Конституції України та інших законів
України, які обмежили права та свободи ветеранів та їх громадських об’єднань;
– на підставі вимог ст.102 та п. 15 ст.106 Конституції України зупинити дію підзаконних актів в тому числі постанов Кабінету Міністрів України від 14.02.2018 року № 156, від 14.05.2018 року№ 426 та від 22.08.2018 року № 649 як такі, що розроблені та прийняті з порушенням та не у відповідності вимогам Конституції України,
ст.2,20 Закону України від 22.10.1993 року № 3551 – 12 "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та інших постанов
Кабінету Міністрів України, які звузили права ветеранів, викладених у наступних законах УКРАЇНИ: «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 22.10.1993 № 3551-XII, «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» від 20.12. 1991 № 2011-XII і
перш за все відновити дію ст.63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09.04.1992 № 2262-XII, положень Законів України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 № 76-VIII, «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-XII, «Про внесення
змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» щодо усунення
дискримінаційного ставлення до громадян, які брали участь у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях та
військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї» від 21.04.2016 № 1339-VIII;
– усунути у 2020 році існуючі диспропорції та дискримінацію у грошовому та пенсійному забезпеченні військовослужбовців, Збройних
Сил України та інших військових формувань, а також диспропорції і дискримінацію у розмірах пенсії за вислугу років в залежності від дати
призначення пенсій чи зміни розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення, в тому числі премії без зміни відсотків за вислугу років,
за яким був проведений перерахунок пенсій з 01.01.2008 року;
– розглянути в найкоротші терміни та сприяти включенню до в проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»
фінансове забезпечення та введення в дію постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року № 704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» з метою упорядкування та підвищення грошового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України,
інших військових формувань за посадовими окладами та військовими званнями та перерахунку пенсій;
– розробити у 2020 році Комплексну Національну програму забезпечення житлом діючих та звільнених у запас та у відставку
військовослужбовців та учасників антитерористичної операції;
– у звязку з допущеними порушеннями Конституції України та законів України при створенні Міністерства у справах ветеранів України
зупинити процес його створення та у 2020 році створити Міністерство у справах ветеранів України на зразок Міністерства США у справах
ветеранів та аналогічних центральних органів виконавчої влади, що
діють у країнах Європейського Союзу;
– сприяти прийняттю у 2020 році Закону України «Про створення Національного військового меморіального кладовища» у м. Києві та
його філіалів в областях, як це створено в США та країнах Євросоюзу…
Пропозиції Петренка М.М.
Прошу до 17.00 07.02.2019 року надіслати Ваші пропозиції виконані курсивом на тексті пректу Угоди.
Керівник Штабу Всеукраїнського Організаційного Комітету С.М. Кочкін