Новини Прибузька школа-інтернат повернулась додому з олімпіади по трудовому навчанні з переможними місцями

Прибузька школа-інтернат повернулась додому з олімпіади по трудовому навчанні з переможними місцями

904
0

 Другий обласний етап олімпіади з трудового навчання серед 9-х класів спеціальних шкіл-інтернатів відбувся на базі Буднянської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів 15 березня 2014 року.

 Другий обласний етап олімпіади з трудового навчання серед 9-х класів спеціальних шкіл-інтернатів відбувся на базі Буднянської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів 15 березня 2014 року.

 

Школярі із Прибузької школи-інтернату вкотре продемонстрували свої професійність та завзятість.

В результаті: 1 і 3 місце по штукатурно-малярській справі закріпили за собою відповідно Качуринський Дмитро та Шириметинський Ярослав; 3 місце по швейній справі здобула Кабалюк Олена.

 

 

 

Цікаво, що вже 6 рік підряд, незмінно саме в цих дисциплінах, дітки Прибузької школи-інтернату утримують першість в області.

Заслуга в цьому, насамперед, вчителів, які сумлінно прививають своїм вихованцям любов до праці.

Так, директор Прибузької школи-інтернату Правдюк Ніла Михайлівна щиро вдячна своїм вчителям Стрільбицькому М.А. (штукатурно-малярська справа) та Іванчишині С.М. (швейна справа)за плідну і совісну роботу.

Також колектив Прибузької школи-інтернат висловлюють подяку Союзу Десантників Вінниччини, з чиєю допомогою вони змогли комфортно перевезти дітей до села Будне, де й проходила олімпіада.

Гвардієць-десантник Сергій Слідченко, в свою чергу, радий, що зміг допомогти у перевезені юних умільців.

 

Змагання складалося з двох турів теоретичного і практичного.

Учасникам олімпіади дали можливість продемонструвати вміння працювати на професійному рівні з ручним та механічним обладнанням шкільних майстерень, творчо підходити до проектування та художнього оздоблення виробів.

Нагадаємо, змагання започатковані у 2008 році Управлінням освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації і проводяться з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого та трудового потенціалу дітей з особливими потребами, які виховуються у школах-інтернатах.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я