Новини Правильні колеса. 7 найкращих б/у автомобілів, з якими можна пережити кризу

Правильні колеса. 7 найкращих б/у автомобілів, з якими можна пережити кризу

357
0

Економічна криза не сприяє купівлі нових автомобілів. Але чи варто купувати б/у автомобіль? НВ обрало моделі, які допоможуть пережити кризу і дочекатися кращих часів.

Показники продажів нових авто в Україні в останні роки схожі на кардіограму серйозно хворого. Короткострокові злети продажу, коли в очікуванні нового стрибка долара люди намагаються хоч щось придбати на наявні гривні. А потім тривалі провали, коли менеджери з продажу радіють, коли в автосалон хтось випадково зайшов погрітися.

Попит на вживані авто в такі кризові часи тільки зростає. На пристойні нові машини мало у кого вистачає грошей. А сенсу купувати «китайця» чи «ланос» за суму, якої вистачить на 5-7- або 10-річну справжню машину, немає.

Однак, всі старі машини можна вважати вартісним вибором? Залишимо осторонь ризик купити «биток» або «потопельника» – знизити його можна, вдавшись до діагностики та не купуючи авто наосліп.

Важливо інше. Навіть купивши б/у авто в пристойному стані, можна в подальшому розоритися на його утриманні. І заздрісно дивитися з вікна маршрутки на проїжджаючі повз «ланоси», запчастини до яких коштують копійки.

Ось 7 авто різних класів і цінових категорій, які допоможуть пережити кризу з мінімальними витратами і в кріслі пристойного авто.

 

Skoda Octavia Tour

Skoda Octavia Tour

Skoda Octavia Tour

Оптимально — 2004-2008 рр випуску

Ціни – $7-8 тис.

Невбиваний агрегат. Досі є основою таксопарків в деяких європейських країнах.

Далеко не самий комфортний автомобіль за сучасними мірками. Салон затісний, зате багажник просто величезний. Підвіска жорстка, але дуже міцна.

Проста конструкція відкриває широкі можливості гаражного ремонту. Запчастини продаються мало не на кожному розі. Кузов оцинкований, тому іржа, як правило, з’являється тільки після кустарного кузовного ремонту.

І все ж, оптимально брати машину не старше 2000 року. Найнадійніший двигун, за відгуками мотористів — бензиновий атмосферний 1,6 л.

 

Toyota Camry

Toyota Camry

Toyota Camry

Оптимально — 2008-2010 рр випуску

Ціни – $12-15 тис.

Відмінний вибір для тих, хто хоче купити багато престижу за трохи грошей. Класична чиновницька машина славиться своєю надійністю і простотою в обслуговуванні.

Оригінальні запчастини коштують дорого, але «неоригіналу» вистачає, а обслуговувати машину візьмуться на будь-якому СТО.

За відгуками майстрів, це одна з рідкісних моделей, в яких «автомат» не поступається в надійності «механіці». А двигуни досить невибагливі і добре дружать з головною «антикризовою» мірою нашого часу — газовою установкою.

 

Peugeot 307 SW

Peugeot 307

Peugeot 307

Оптимально — 2005-2008 рр випуску

Ціни – $6-8 тис.

Французькі автомобілі не славляться своєю надійністю. Але деякі в цілому цілком непогано переживають тривалу експлуатацію. А по поєднанню ціни та якості «французи» вельми і вельми гарні. Одна ходова чого варта — французькі машини набагато м’якше і комфортніше тих же «німців».

Peugeot 307 був досить непоганий і у вигляді хетчбека. А вже універсал SW і зовсім прекрасний. Просторий багажник з низьким порогом робить модель дуже практичною, а скляний дах візуально збільшує салон. До речі, і без того досить просторий, як для авто С-класу.

До речі, французькі дизелі досить витривалі навіть у тривалих відносинах з українською соляркою. Зазвичай брати вживане авто з дизельним двигуном — не найкраща ідея, але зPeugeot можна ризикнути.

 

Mitsubishi Pajero Sport

Mitsubishi Pajero Sport

Mitsubishi Pajero Sport

Оптимально — 2004-2008 рр випуску

Ціни – $11-14 тис.

В епоху популярності кросоверів справжніх позашляховиків залишилося небагато. І коштують вони досить, як кажуть в Одесі, «боляче».

Звідси і випливає популярність Pajero Sport. Ця шумновата, жорсткувата і не особливо комфортна машина відрізняється вражаючими позашляховими можливостями. І славиться надійністю і невибагливістю.

Перше покоління протрималося на конвеєрі 12 років, зазнавши кілька рестайлінгів. Як звичайно, краще постаратися взяти машину останніх років випуску. Дизельний двигун для важкого позашляховика відверто слабенький. А 3-літрова бензинова «шістка» настільки ненажерлива, що краще відразу ставити на авто газову установку.

 

Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara

Оптимально — 2004-2008 рр випуску

Ціни – $10-12 тис.

Якщо цей позашляховик не потрібен, але хочеться сидіти вище, ніж у легковику, і не боятися з’їхати з асфальту, варто звернути увагу на Grand Vitara.

Чесний повний привід без усіляких маркетингових вивертів і знижена передача дозволяють успішно боротися з «напрямками», які в Україні з іронією називають дорогами. На дорозі Grand Vitara, звичайно, далеко не Range Rover. Машина жорстка і галаслива. Але досить надійна, проста в ремонті і практична.

Дуже простий в обслуговуванні автомобіль порадує економного власника. Правда, без газової установки машина може пробити у вашому бюджеті дірку розміром з Юпітер. Навіть 2-літровий двигун споживає не менше 12-13 л на 100 км у міському циклі. А популярна версія з 2,4-літровим двигуном і «автоматом» і зовсім не дозволяє від’їжджати далеко від заправок.

 

Honda Civic 5d

Honda Civic 5D

Honda Civic 5

Оптимально — 2008-2012 рр випуску

Ціни – $10-14 тис.

Очевидний вибір для тих, кому хочеться виділятися з натовпу, не витративши при цьому серйозних грошей.

Honda — це Honda. Двигуни витривалі, «автомати» живучі, а підвіска хоч і не еталонна, але живе досить довго на наших дорогах. Дорестайлінгові машини (до 2010 року) пропонували в якості альтернативи «механіці» тільки «робота». Конструкція примхлива і не найнадійніша. Якщо вистачає грошей, краще купити машину посвіжіше і з традиційним «автоматом».

Не самий дешевий в обслуговуванні автомобіль. Але як для такого «красеня», то з деякими витратами можна і змиритися. Jaguar точно буде обходитися дорожче.

 

BMW 5 (E39)

BMW 5 (E39)

BMW 5 (E39)

Оптимально — 2002-2003 рр випуску

Ціни – $8-12 тис.

Деякі фанати марки досі вважають «п’ятірку» в 39-му кузові вершиною баварського дизайну. Зовні машина відверто повільно старіє і досі притягує до себе погляди.

З точки зору надійності і практичності питань до моделі накопичилося чимало. Однак, якщо купуючи старе авто ви неодмінно хочете кататися з вітерцем та ще і щоб на вас звернули увагу, то «п’ятірка» саме в цьому кузові — відмінний вибір.

Наступні покоління баварців, за відгуками механіків і, особливо, мотористів, ще менш надійні і більш примхливі.

Головне при купівлі — звернути увагу на стан кузова. Розумної оцинковки у BMW в ті роки не було.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я