Новини “Платівки за 100 євро і успіх за океаном”: популярність ONUKA після “Євробачення”...

“Платівки за 100 євро і успіх за океаном”: популярність ONUKA після “Євробачення” продовжує зростати

411
0

Виявилося, що іноземці готові слухати українську фолькотронику не тільки на цифрових пристроях, але і на вінілових пластинках.

Попит на ONUKA за кордоном після виступу на «Євробаченні» продовжує зростати, повідомляє “УНІАН“.

Виявилося, що іноземці готові слухати українську фолькотронику не тільки на цифрових пристроях, але і на вінілових пластинках. Більше того, вони проявляли інтерес до ONUKA ще до конкурсу розповів Андрій Смирнов, власник одного з лейблів.

“У ніч після фіналу «Євробачення» іноземці купили у мене п’ять пластинок з міні-альбомом ONUKA «Vidlik». За перший тиждень після закінчення конкурсу ми продали 10 вінілів. Ще 5 платівок «Vidlik» купив один американець для свого магазину. Зараз по платівці за два-три дні йде стабільно.

Успіхом серед іноземців користується і перший альбом ONUKA: після «Євробачення» мій приятель, який раніше викупив у мене 20 примірників релізу, продав 9 копій за середньою ціною в 100 євро”, – зазначив він.

Цікаво, що за кордоном ONUKA приваблює не лише європейців. Найчастіше купують платівки в Австралії, Японії, США, Англії, Аргентині, Естонії, Франції, Ірландії.

 

Як повідомляв УНІАН-Таблоїд, ONUKA після феєричного виступу на “Євробаченні” увірвалася в чарти Великобританії, Німеччини та Франції. 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я