Урядовці визнають, що більшість людей оцінює роботу влади за якістю роботи комунальників. А ось нині великі надії покладаються на створення ОСББ. І це не дивно, оскільки найбільш ефективним власником житлового будинку, напевно, може бути тільки сам мешканець. Держава ж має їх усіляко підтримувати.
Урядовці визнають, що більшість людей оцінює роботу влади за якістю роботи комунальників. А ось нині великі надії покладаються на створення ОСББ. І це не дивно, оскільки найбільш ефективним власником житлового будинку, напевно, може бути тільки сам мешканець. Держава ж має їх усіляко підтримувати.
За повідомленням управління взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, з початку року на урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет надійшло 8142 звернення зі сфери житлово-комунального господарства. Найбільше — з багатонаселених регіонів України: Донецької, Дніпропетровської, Вінницької, Луганської, Харківської областей і Києва. Чимало таких звернень також надходило з Волинської, Житомирської, Львівської, Хмельницької областей. Часто скаржаться на ненадання чи неякісне надання житлово-комунальних послуг (35,1%). Зокрема, централізованого холодного та гарячого водопостачання (29,4%).
Надходили скарги на брак та неякісне надання послуги електропостачання (29,3% усіх звернень щодо відсутності та неякісного надання житлово-комунальних послуг).
Є проблеми і з якістю централізованого опалення у житлових будинках (22,5% загальної кількості звернень).
На роботу комунальників нарікань ще багато.
Були скарги і на роботу ліфтів (11,9% звернень).
Нарікають люди і на незадовільне обслуговування (21,4%) у тому числі аварійних будинків.
0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п’ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центруwww.ukc.gov.ua.