Економіка Навіщо «Вінницязеленбуду» судно «Ластівка»?

Навіщо «Вінницязеленбуду» судно «Ластівка»?

738
0

Від вирубки дерев до влаштування весіль на воді – або навіщо «Вінницязеленбуду» судно «Ластівка»

Журналісти  дізнались навіщо міське  комунальне підприємство  «Вінницязеленбуд», яке займається озелененням міста, вирубкою та висадкою дерев,  купило прогулянкове судно. Виявилось, що сфера розваг теж є серед видів діяльності підприємства, і на ньому планували  катати вінниччан та гостей міста. Кажуть, плани зруйнував карантин

Директор  МКП «Вінницязеленбуд» колись керував теплоходом «Ляля Ратушна»

Про те що МКП «Вінницязеленбуд» має власний катер, ми дізнались від одного з вінничан. Вирішили це перевірити, і надіслали запит до комунального підприємства, щоб вони надали перелік всього рухомого майна, що є на балансі підприємства. Увідповіді побачили підтвердження  – серед спецтехніки у переліку транспортних засобів є «прогулянкове судно 101 ПМ»

Журналісти вирушили  у МКП «Вінницязеленбуд», щоб отримати відповідь – чому вінниччани оплачують зі своїх кишень підприємству прогулянкове судно? На місці зустрілися з директором підприємства Ігорем Любовським та з керівним складом підприємства. .

Ми привезли судно у минулому році з міста Дніпро. Кошти на придбання судна були ті, які ми заробили з нашої господарської діяльності.. Річка у Вінниці неглибока, тому кільове судно у нас не пройде, тому що річка дуже мілка. Ми довго шукали і знайшли плоскодонне судно. Я взагалі починав працювати матросом-механіком теплохода «Ляля Ратушна». У мене є посвідчення. З цього починав свою трудову дільність. Якщо казати про наше підприємство, то у нас дуже багато видів діяльності, якими ми займаємось. Один з напрямків діяльності – це надання послуг у сфері розваг. Це судно виключно прогулянкове. В минулому році судно проходило випробування, а в цьому році вже хотіли його запустити. Мали намір працювали разом з департаментом маркетингу міста та туризму міської ради. Разом з цим, ми ще робимо свій туристичний відділ на підприємстві. У нас поки  тільки плани, тільки починаємо працювати – карантин зіпсував все задумане, – каже директор МКП «Вінницязеленбуд» Ігор Любавський

Де саме зараз знаходиться це судно – нам не відповіли. Лише відповили, що у Вінниці на охоронній території.Ніяких бюджетних коштів ми на це не залучаємо. Все це за наш рахунок. На утримання судна ми витратили нуль гривень. Судно стоїть і не використовується, – сказавІгор Любавський

Розшук судна та купівля катеру на тендері.

Нам  МКП «Вінницязеленбуд» надіслав лише одну фотографію судна, тому що всі інші фото були з весілля, яке організовували на цьому плавзасобі.

З цього фото ми визначили, що судно знаходиться на території, яка підпорядкована ДСНС у Вінницькій області.

Судно пофарбували та назвали «Ластівка»

Судно було придбано на тендері https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-02-001686-b у 2018 році за 1 065 000 гривень. МКП «Вінницязеленбуд» купило судно у фізичної особи Євгена Пенішкевича. Він з Вінниці і на момент покупки йому було 18 років. Це єдиний тендер, в якому він приймав участь. Також інформації про нього немає в ЄДР. На наші питання щодо цього тендеру, Євгеній Пенішкевич відповів, що «все ок» і більше нічого не має  намір коментувати.

Відповідно до змісту тендерної документації, а саме пункту 13 Додатку №2 яким визначено, що у разі участі у торгах фізичної особи, такий учасник подає письмове погодження про нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу. Водночас з цим, у складі документації учасника ФО Пенішкевич Є.В. (3 аркуш файлу «1 3.pdf) завантажено лист, яким надано погодження на таке нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу. Фактично, за своїм змістом договір купівлі-продажу №160/18/кп(т) від 17.09.2018 року є договором відчудження рухомого майна. Нотаріальне посвідчення договорів про відчуження майна здійснюється відповідно до ст. 55 Закону України від 02 вересня 1993 року № 3425-ХІІ «Про нотаріат».

Як вбачається із форми та змісту договору №160/18/кп(т) від 17.09.2018 року. Який завантажено на сайт Уповноваженого органу «Prozorro» встановлено, що такий договір не містить нотаріального посвідчення. З цього можна зробити висновок про те, що може існувати певна вірогідність, що човен, який є предметом закупівлі, досі перебуває у власності переможця торгів та перереєстрацію (прибуткування на баланс у якості активу, тощо) на Замовника досі не здійснено. Також, на мою думку є цікавим той факт, що пропозиції Пенішкевич Є.В. та іншого учасника торгів – ТОВ ФІРМА”АЛЕКС-2″ завантажено майже в один й той самий час, а саме: Тендерна пропозиція ФО Пенішкевич Євген Володимирович завантажена 17 серпня 2018 року о 15 годині 07 хвилин, а тендерна пропозиція ТОВ ФІРМА”АЛЕКС-2″ завантажена 17 серпня 2018 15 годині 19 хвилин. Тобто, різниця між завантаженням пропозицій учасників складає лише 12 хвилин, – каже юрист проекту «Свої люди» Bihus.info Дмитро Годунов.

 Враховуючи вищевикладене, також існує ймовірність, що учасники могли бути обізнаними про участь один одного в торгах та узгодили свою поведінку з метою спільної погодженої підготовки пропозиції конкурсних торгів в процедурі закупівлі, Крім того, обидві компанії могли бути також обізнані про комерційну частину пропозиції конкурсних торгів і, відповідно, ціну пропозиції та навіть подати такі пропозиції за допомогою одного й того самого комп’ютера та IP-адреси.

Такі узгоджені дії можуть визнатися антиконкурентними відповідно до статті 6 Закону України «Про державні закупівл», якщо вони призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Крім того, Пенішкевичем Є.В. не завантажено довідку про відсутність/наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), як того вимагає п.3 Додатку №2 та який стосується безпосередньо переможця торгів, – додав Дмитро Годунов.

Цей матеріал підготовлено у рамках проекту «ДІЙ!-Вінниця», що реалізується за фінансової підтримки  міжнародної Чеської неурядової організації People in Need та Міністерства закордонних справ Чеської Республіки. 

Джерело

#міськрада #зеленбуд #ластівка #корупція #ДБР