Новини Напередодні “Чорної п’ятниці” в Україні придумали новий податок на онлайн-покупки

Напередодні “Чорної п’ятниці” в Україні придумали новий податок на онлайн-покупки

292
0

До Мінфіну спрямовано законопроект, за допомогою якого збираються обмежити вартість покупок у зарубіжних інтернет-магазинах зі 150 євро на місяць до усього 22 євро

Про це повідомляють Українські новини з посиланням на “Вести“.

Все, що українці накуплять понад цієї суми, хочуть обкладати податком.

Фактично, кожен українець на цю суму зможе купити капці або футболку. Експерти впевнені: якщо такий закон проголосують, то онлайн-покупки підуть у тінь, а на митниці посилиться корупція.

Ввести податок на ввіз товарів через кордон запропонувала Асоціація підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ), в яку входять найбільші виробники та продавці техніки. У законопроекті вони визначили, що за покупку понад 22 євро доведеться заплатити 10% мита і 20% ПДВ. В Асоціації свою пропозицію пояснюють тим, що це може збільшити надходження до бюджету.

Якщо новий закон таки приймуть, ті, хто не відмовиться від інтернет-покупок, будуть придумувати різні способи здешевити замовлення.

“На 22 євро ні нормальні речі, ні техніку в інтернеті не купиш. Зрозуміло, що ніхто не хоче платити ще один податок, всі будуть шукати як це обійти. Наприклад, замість того, щоб замовляти в складчину, всі будуть дробити свої замовлення – будуть заходити з різних акаунтів або й зовсім почнуть звертатися до посередників, яким доведеться доплачувати”, – заявив журналістам киянин Юрій Вікторов.

За словами гендиректора Асоціації рітейлерів України Марини Черненко, зниження граничних цін негативно позначиться на українцях, оскільки порушує їхнє право самим обирати, де і який товар купувати: “Великі мережі та виробники, які лобіюють зниження порогу, позбудуться зарубіжних конкурентів, ускладнять вихід на український ринок продукції компаній, не відкрили у нас представництва. І мова не тільки про гаджети, але і ліках, косметиці, взуття та одязі, навіть продуктах”. За словами експертів, в кінцевому підсумку зниження конкуренції створює умови для монополізації ринку та підвищення цін великими торгівельними мережами, а програє, як завжди, споживач.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я