На голову Економіка Нацбанк за рік отримав 17 тисяч звернень від громадян з “найгарячіших” тем!

Нацбанк за рік отримав 17 тисяч звернень від громадян з “найгарячіших” тем!

140
0

У 2019-му році до Національного банку надійшло майже 17 тисяч звернень громадян (на 22% більше ніж у 2018-му).

Більшість з них стосуються:

  • кредитних договорів (33%),
  • роботи платіжних систем (33%),
  • якості обслуговування в банках (10%) та небанківськими установами (7%) 

Понад третина звернень – 35% – позитивно вирішені для споживачів. Майже на половину звернень – 46% − НБУ надав роз’яснення. Решта – містили “неповну” інформацію або були передані до інших держорганів. 99% звернень – опрацьовано, решта перебуває на розгляді.

Новий підрозділ НБУ – Управління захисту прав споживачів фінпослуг – почав розглядати звернення з жовтня 2019 року.

У 67% звернень новий підрозділ виявив ознаки порушень прав споживачів. 

Серед них:

– оманлива реклама банківських продуктів

– різна процентна ставка у кредитному договорі та під час фактичного розрахунку

– самовільне списання коштів із зарплати у рахунок погашення боргу

2018-го до Національного банку надійшло 13,3 тис. звернень громадян…