Новини Мобільний грабіж: «Київстар» та інші насильно переводять українців на дорогі тарифи!!!

Мобільний грабіж: «Київстар» та інші насильно переводять українців на дорогі тарифи!!!

454
0

У перші дні нового 2019 року багато українці почали отримувати попередження від свого мобільного оператора «Київстар» про те, що їх діючі тарифні пакети припиняють свою роботу. Їм пропонувалося протягом декількох тижнів вибрати собі один з нових пакетів, або вони будуть переведені на інший пакет автоматично, в примусовому порядку!!!

Цими днями схожа рекетирська картина повторюється знову!…

Подібні ультиматуми «Київстар» виставляє своїм клієнтам вже не перший раз, так що вони до цього вже давно звикли.

Але зайшовши на сайт «Київстару» і намагаючись підібрати собі інший відповідний тариф, українці ошелешено пучили очі: всі тарифи 2014-2017 років (а також більш ранні), і майже всі тарифи 2018 року закриті для підключення, і на «вибір» пропонуються лише кілька нових тарифів 2018-2019 р.р., найдешевший з яких обійдеться абоненту в 75 гривень. Причому, не в місяць, а кожні 4 тижні! Це ще одна хитромудра знахідка компаній українського стільникового зв’язку: якщо стягувати плату не за календарний місяць, а за кожні 4 тижні, то за рік набігає не 12, а 13 чотиритижневх «місяців», тобто і абонентську плату з вас здеруть 13 разів, пише From-ua .

Подібним чином також вчинив і інший мобільний оператор, «Vodafone Україна» – тепер під цією вивіскою працює колишній «МТС», він же колишній «UMC». У нього закриття колишніх пакетів було анонсовано ще в грудні 2018 року. «Всі вони вже давно втратили актуальність!» – стверджують менеджери «Vodafone».

Втратили актуальність? Для кого?! Ну хіба що для власників компанії, спраглих збільшити свій прибуток!!!

До речі, чистий прибуток «Vodafone» за 2018 року очікується в розмірі півтора мільярда гривень, а у «Київстар» майже в 10 мільярдів! За 2019 рік вона буде ще більше – і все за рахунок додаткового вичавлювання «бабла» з абонентів.

Схоже, що епоха дешевого стільникового зв’язку в Україні добігає кінця. Тривала вона недовго: з 2006 року, коли в Україні стрімко увірвався філія російської компанії «Білайн», враз обрушив існуючі тарифи. Ще в 2004-2005 р.р. найдоступнішими були тарифи «Сім-сім» ї «Джинс», що брали 1,30 і 1,45 гривень за хвилину розмови (0,26 і 0,30 доларів за тодішнім курсом), плюс плату за підключення. «Білайн» пропонував пакети, де одна хвилина розмов в його мережі в рамках України коштувала 14 копійок, в рамках області 2 копійки, а по «улюбленим номерами» і зовсім 1 копійка – без плати за підключення. Українці вперше змогли базікати по мобільному телефону майже без обмежень.

І хоча у «Білайну» тоді майже не було своїх вишок і якість його зв’язку залишало бажати кращого, українці кинулися купувати його стартові пакети в білих конвертах з жовто-чорними смужками. Іншим операторам довелося теж спішно вводити дешеві тарифи, щоб не вилетіти в трубу. Число користувачів стільникового зв’язком в Україні за два роки зросла втричі (з 6 до 17 мільйонів), до 2010 року до 36 мільйонів. Бізнес з продажу мобільних телефонів став таким вигідним, що їх магазинчики відкривали на кожному розі.

Однак в 2010 році «Білайн» вижили: його поглинув «Київстар», який вже в 2012 році скасував дешеві «білайнівські» тарифи і почав поступово підвищувати свої. Від нього не відставали «МТС» і «Лайф». Може, це елементарна картельна змова???

Спочатку підвищували вартість хвилини розмов, потім замість щохвилинної тарифікації ввели добовий і місячний «безліміт» в своїх мережах. Таким чином, вартість послуги телефонного зв’язку (без інтернету) для українців вже починалася з 40-45 гривень на місяць (або за 28 днів). Так було до 1 січня 2019 року. Тепер вони різко збільшилися майже в два рази (як мінімум).

Все це піднесли під соусом переходу на 3G і 4G, і введення тарифних пакетів для смартфонів – в які закладено користування мобільним інтернетом. Здавалося б, все це дуже здорово, але … На ділі ми бачимо не тільки подорожчання самого телефонного зв’язку, а й нав’язування клієнтам додаткову послугу (інтернету) без можливості від неї відмовитися. У пам’яті знову спливають методи радянської торгівлі: зелений горошок і згущене молоко, що продавалися з навантаженням у вигляді пакета перловки або банкою борщової заправки.

Але смартфони є не у всіх. Багато (і не тільки пенсіонери) до сих пір користуються звичайними мобільними телефонами, яких їм цілком вистачає. Їм не потрібні GPS, щоб доїхати на трамваї до маркету, а в черзі в соцзабез вони не сидять в соціальних мережах і не розважають себе роликами з Ютуб. Телефон «чисто для подзвонити» до сих пір дуже затребуваний, та й коштує дешево, навіть якісні моделі від «Нокіа» або LG. Ну і навіщо таким телефонами тарифні пакети з інтернетом? Чому українцем насильно примушують оплачувати те, чим вони не будуть користуватися?

Нав’язування послуги, відсутність вибору, одночасне підвищення тарифів всіма операторами – у наявності корпоративна змова стільникових операторів, на яку чомусь ніяк не реагують відповідні державні служби. Втім, вони взагалі ніколи не реагують на підвищення тарифів, будь-яких.

Виходить, українців вирішили грабувати всі, кому не лінь! І не тільки рідний уряд і олігархи, задерши в рази комунальні тарифи, а й власники компаній стільникового зв’язку – вирішили не відставати. Мовляв, всі грабують – а ми що, руді ?! Варто підкреслити, що основний удар знову наноситься по малозабезпеченим, причому в даному випадку ніякі субсидії їм не підходять.

Зрозуміло, на перший погляд 75 або навіть 150 гривень на місяць (точніше, за 4 тижні) може здатися смішною сумою. І є люди, які сміються над цим: так що ви ниєте через якихось 3-5 доларів, в Європі стільниковий зв’язок коштує дорожче! Може це і так, але ж Україна – поки що не Європа, що б там не кричали з трибун наші політики, тому що рівень доходів українців на порядок нижче, ніж у європейців. Шість мільйонів українських пенсіонерів отримують менше 2000 гривень на місяць, і для них навіть 75 гривень це серйозні гроші.

Знову ж таки, а що там в Європі? Якщо взяти, наприклад, Німеччину, там дійсно дорогий (за українськими мірками) мобільний зв’язок. Так, « Ortel Mobile» дере від 10 до 30 євро в місяць, але при цьому у нього повний «безліміт» не тільки на свою мережу, а й на інших операторів усередині Німеччини. Польський « Virgin mobile» за 20 злотих (215 гривень) надає можливість безкоштовних дзвінків і SMS на всі мережі всередині країни.

Спроектуємо це на рівень тамтешніх доходів: Німеччина – середня зарплата 3700 євро, мінімальна пенсія 416 євро; Польща – середня зарплата +1070 євро, мінімальна пенсія 220 євро. Порівняємо з Україною: середня зарплата 245 євро, мінімальна пенсія 45 євро. Коментарі зайві! При цьому всі мобільні оператори України обмежують дзвінки на інші мережі (від 30 до 500 хвилин на місяць, понад – по 0,5-1,0 гривні за хвилину) і беруть плату за SMS. Виходить, що в співвідношенні рівня доходів, українці будуть платити за мобільний зв’язок набагато більше, ніж європейці!

Ще одна неприємна новина: давно обіцяна українцям функція збереження номера телефону при зміні оператора буде введена тільки весною 2019 року – вже після того, як стільникові оператори насильно переведуть своїх абонентів на інші, більш дорогі тарифи. Схоже, у наявності ще одина корпоративна змова! Таким чином, українцям і тут відмовили в праві вибору, тобто в можливості поміняти оператора. Хоча, з огляду на, те що тарифи одночасно підняли всі компанії стільникового зв’язку, особливого сенсу міняти їх просто немає…

А НА ЩО ДИВИТЬСЯ АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ ???

Може, мовчить за гроші? Поки ці горе-бариги обкрадають Народ…

 

КОМЕНТАРІ (із соцмереж)

Р…..зова Зоя

А ще й до того нахабно крадуть гроші з рахунків клієнтів.На днях зі мною був випадок: зателефонувала знайома,розмова тривала десь 5 хв. Яке ж було моє здивування і обурення,коли перевіривши рахунок, виявила зникнення всіх грошей (!!!).Залишилось тільки 17 коп…Я додзвонилась до оператора і вияснила ,в чому справа і як таке може бути? Оператор відповіла,що під час розмови зафіксовано набір чотиризначного номера,який нібито і “з”їв” кошти.Користувачі сенсорних моб. добре знають,що це технічно не можливо.Мені вдалось довести свою правоту,гроші повернули,але це ж не гарантія того,що і надалі не буде таких “фокусів”.З ким траплялось подібне – не мовчіть,тільки разом ми зможемо припинити безчинство!

Неодноразово такі ситуації відбувалися,При розмові крали гроші і казали що я щось там набирала(секспослуги і т.д.).Писала скаргу в головний офіс,но як завжди приходила відписка від головного інженера.Судитися з ними не було сил,вони за гроші в наших продажних судах відкупляться.Перестала поповнювати рахунки,хоч маю і білайн і КС.При потребі дзвонити поповнюю на кілька грв.,а користуюся МТС і інтертелеком.

вони спочатку низькими тарифами знищили телеком а зараз диктують нам тарифи які хочуть і ми вимушені їх платити.пенсіонерам телефон потрібен щоб подзвонити і інтернетом вони не користуються але сплачують.Жлоби.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я