Новини КРУ виявило нові порушення в Тиврівському районі

КРУ виявило нові порушення в Тиврівському районі

422
0

Більше 1 млн. 150 тис. грн. фінансових порушень виявили фахівці КРУ у Вінницькій області під час планової ревізії виконання бюджету Тиврівського району за період з 1 січня 2007 року до 1 листопада 2010 року, проведеної спільно із Головним фінансовим управлінням, Головним управлінням Державного казначейства та Державною податковою адміністрацією.

 

 

Більше 1 млн. 150 тис. грн. фінансових порушень виявили фахівці КРУ у Вінницькій області під час планової ревізії виконання бюджету Тиврівського району за період з 1 січня 2007 року до 1 листопада 2010 року, проведеної спільно із Головним фінансовим управлінням, Головним управлінням Державного казначейства та Державною податковою адміністрацією.

Найбільше з них – 247,7 тис. грн. допущені Відділом освіти, понад 235 тис. грн. – Районною радою, 159,5 тис. грн.. – Тиврівською селищною радою, більше 125 тис. грн. – Відділом культури та близько 111 тис. грн. – Райдержадміністрацією.
Діями або бездіяльністю керівників установ завдано збитків бюджету та фізичним особам на загальну суму понад 774 тис. гривень.
Так, Відділом освіти витрачено більше 73 тис. грн. із загального фонду бюджету на оплату енергоносіїв, спожитих підприємцем під час приготування гарячих обідів для учнів-чорнобильців.
 

У Відділі культури податок з доходів фізичних осіб, утриманий із заробітної плати працівників Гніванської дитячої музичної школи та Сутисківського громадського народного музею, перераховували до Тиврівського селищного бюджету, в той час коли він повинен зараховуватись до Гніванського міського та Сутисківського селищного бюджетів відповідно, що призвело до недоотримання ними коштів загальною сумою понад 102 тис. гривень.
Внаслідок безпідставного завищення розмірів надбавок та премій, працівникам Районної ради та Райдержадміністрації зайво виплачено понад 40 тис. грн. та близько 34 тис. грн. відповідно.
Попри невиконання бюджету за видатками у жодному із обревізованих років, недофінансування закладів освіти на 449 тис. грн. та районних програм у цій галузі, у 2007 – 2009 роках на підставі рішень Районної ради понад 244 тис. грн. спрямовано на здійснення капітального та поточних ремонтів адмінприміщення Райдержадміністрації, яке не належить до комунального майна громади району, придбання товарно-матеріальних цінностей, що в подальшому передані установам, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету, профінансовані заходи, непередбачені районними програмами.
Під час ревізії встановлено ряд порушень земельного законодавства. Зокрема, у приватну власність передані земельні ділянки, розміщені в межах прибережно-захисної смуги річки Південний Буг, змінене цільове призначення земель, внаслідок несанкціонованого будівництва на них.
 

Додатковим навантаженням на місцеві бюджети Тиврівського району є утримання понаднормативних посад, на що протягом 2007 – 2009 років витрачено більше 851 тис. гривень.
Суттєві проблеми існують і з дотриманням законодавства при виконанні функцій зі складання й виконання бюджету району, що стало наслідком наявності значних невикористаних резервів поповнення дохідної частини бюджету.
Так, внаслідок невикористання Райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району усіх резервів щодо мобілізації фінансових ресурсів, втрачено можливість наповнення доходної частини бюджету на загальну суму понад 5,3 млн. гривень. З них більше 3,9 млн. грн. – через ненадання або надання у користування земель та іншого комунального майна за відсутності договорів оренди, несвоєчасного внесення змін до них, невчасні розрахунки за продані на умовах розстрочення платежу земельні ділянки.
Крім того, Райдержадміністрація, відповідно до законодавства, не вжила заходів щодо припинення права користування земельними ділянками боржників, які систематично не сплачують земельний податок, що в структурі податкової заборгованості займає найбільшу питому вагу. Остання, до речі, лише протягом 10 місяців 2010 року зросла майже на 42 тис. грн. і станом на 1 листопада 2010 року склала 654,8 тис. гривень.
 

Із чотирнадцяти видів місцевих податків і зборів, передбачених Декретом Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори», рішеннями місцевих рад впроваджені та справлялися лише п’ять. При цьому обсяг власних і закріплених доходів зведеного бюджету району складає лише 19,6%.
За таких обставин, органи місцевого самоврядування району ігнорували резерви для збільшення надходжень місцевих податків та зборів до бюджетів. Зокрема, ставки по ринковому збору не переглядались ще з 2000 – 2002 років, а збір за паркування автотранспорту взагалі не справлявся, через відсутність спеціально облаштованих місць.
Про результати ревізій чотирьох установ проінформовано правоохоронні органи, а матеріали трьох контрольних заходів передано для подальшого визначення міри відповідальності за допущені порушення фінансової дисципліни та ігнорування вимог чинного законодавства.

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я