На голову Блоги Договори: як не вскочити у житлово-комунальну пастку

Договори: як не вскочити у житлово-комунальну пастку

171
0

ПАТ «Вінницягаз-Збут» і КП «Вінницяоблводоканал»  пропонують до укладання Споживачам договір (договір приєднання), який дозволяє підприємствам не виконувати обов’язки  виконавця послуг, стягнути через суд значні грошові суми пені та позбавити власників житла за борги. Споживач має право отримати проект документу для його вивчення і не зобов’язаний ставити свій підпис під тиском.

Звернення щодо стягнення єдиного житла боржника лише якщо розмір заборгованості перевищує 10 мінімальних заробітних плат. На сьогодні це 12,18 тис. грн. Якщо донедавна для накопичення такої суми заборгованості за житлово-комунальні послуги необхідно було кілька безоплатних років, то зараз рахунок йде на місяці. Мінімальна пенсія з вересня 2015 року зросла з 949 до 1074 грн. – при тому, щогривню знецінено на 300% і, відповідного збільшили ціни на продукти і ліки. Створені умови, які дозволяють відібрати у власника житло за борги.

ПАТ «Вінницягаз-Збут» переукладає  з населенням договори, які передбачають ст.13 – «У разі порушення споживачем строків оплати за цим договором споживач сплачує за вимогою постачальника пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку, що діяла в період, за який сплачується пеня, від суми простроченого платежу за кожен день прострочення платежу» (у 2015 році ставка НБ 30-24%). Але розмір пені за житлово-комунальні послуги не встановлено Законом України «Про житлово-комунальні послуги».

За усіма видами житлово-комунальних послуг було, або буде змінено тарифи, умови надання послуг та навіть їх виконавців. Такі обставини передбачають обов’язковість внесення змін до договорів, або їх переукладання. Але віниицькі комунальники укладають договори, які дискредитують права споживачів на захист своїх інтересів. КП «Вінницяоблводоканал» укладає з власниувми квартир договір приєднання, який не відповідає змісту импового договору, затвердженому постановою Кабінету міністрів України №630 від 2005 року. Зокрема,«Водоканал» неправомірно визначив ст.12 договору приєднання, що у разі закінчення терміну дії держповірки або несправності засобів обліку води, що не підлягає усуненню, плата за послуги з моментуїї виявлення вноситься згідно з нормативами (нормами) споживання. Не відповідає Типовому договору: ст..19. Водоканал зобов’язаний: у Типовому договорі – Виконавець зобов’язаний:  4), «проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж» – вилучено з тексту;5) проводити    два    рази    на    рік    перевірку   стану внутрішньобудинкових   систем   багатоквартирного    будинку    із складенням відповідного акта – вилучено з тексту; 6) узгодити  із  споживачем не пізніше ніж за три робочих дні до проведення планових робіт всередині  житлового  приміщення  час доступу   до   такого  приміщення  з  наданням  йому  відповідного письмового повідомлення вилучено з тексту;  9) забезпечувати за заявою споживача взяття у тижневий  строк (вилучено) а абонентський облік квартирних засобів обліку; 10) утримувати   внутрішньобудинкові   мережі   у   належному технічному  стані,  здійснювати  їх  технічне  обслуговування   та ремонт – вилучено з тексту; 

11) інформувати  споживача  протягом  доби  з  дня  виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних  систем  та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного будинку або житлового будинку (у разі його особистого звернення  – невідкладно),  про  причини  та  очікувану  тривалість  зупинення надання послуг або обмеження їх кількості,  а  також  про  причини порушення якісних показників надання послуг вилучено з тексту; 12) , а  також  виконувати  заявки  споживачів  у  строк,   установлений законодавством і цим договором – вилучено з тексту; 18) відшкодовувати збитки,  завдані майну  та/або  приміщенню споживача та/або членів його сім’ї, шкоду, що заподіяна його життю чи здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг,  а також  моральну  шкоду  в  порядку  та  розмірі,  які визначаються відповідно до законодавства і цього договору вилучено з тексту;
19) сплачувати  споживачу  неустойку  (штраф,  пеню) 
у  разі ненадання послуг або надання послуг неналежної якості у порядку та у випадках, передбачених законодавством і цим договором вилучено з тексту;
8.1 Вбачаються ознаки порушення прав, які споживачам встановлені Законом України: “Про житлово – комунальні послуги” в частиніст.21 п.2.Виконавець зобов’язаний.

Таким чином, «Водоканал» позбавляєте споживачів права сплачувати відповідно показників лічильника у квартирі. Договір приєднання.

ПАТ «Вінницягаз-Збут» і КП «Вінницяоблводоканал»  пропонують до укладання Споживачам договір (договір приєднання), який дозволяє підприємствам не виконувати обов’язки  виконавця послуг, стягнути через суд значні грошові суми пені та позбавити власників житла за борги.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я