Як це, зробити крок назустріч змінам заради благополуччя мільйонів людей? Та чого досяг український бізнес за п’ять років? Відповіді на ці та багато інших питань підготував
Глобальний договір ООН в Україні
у огляді щодо прогресу бізнесу в Україні у досягненні Цілей сталого розвитку. Це надихаючі історії компаній, що прагнуть розвивати нашу країну та допомагати своїм відповідальним веденням бізнесу.
«Ти зможеш – METRO допоможе» – так звучить слоган ініціативи МЕТРО, яку компанія присвятила боротьбі з голодом та зменшенням кількості відходів у харчовій промисловості. Вже дев’ятий рік поспіль METRO Україна спільно зі своїм надійним соціальним партнером – КМБФ Фудбенк (Food Bank Ukraine) керуються Цілями сталого розвитку №1: «Ні бідності» та №2: «Ні голоду», щоб допомагати людям та нашій планеті.
Саме їх компанія представила своїм практичним кейсом в огляді Глобального договору ООН щодо прогресу бізнесу в Україні у досягненні Цілей сталого розвитку.
Сьогодні Україна вперше звітує перед світовою спільнотою про досягнення Цілей сталого розвитку до 2030 року. Нам є ще над чим працювати, проте це є гучним закликом саме до спільних дій!
#влада #метро #бізнес