Новини Циганська магія деградації правових актів пенсійного забезпечення військовослужбовців!…

Циганська магія деградації правових актів пенсійного забезпечення військовослужбовців!…

1199
0
Умовна назва «циганська магія» – адміністративна технологія усунення із свідомості системи офіцерів-професіоналів оборони ЗСУ під оманою інфляції, законів, постанов, «осучаснення» пенсійного забезпечення військовослужбовців до фізіологічного виживання, зубожіння, солідарного з пенсіями некваліфікованих заробітчан…
Зачаровані на бабло олігархи і їх ЗМІ навіюють жлобам-телеглядачам: герої зі Сходу, ветерани АТО, наші хлопці на фронті, майданівці, бійці, «силовики», добровольці і волонтери, кіборги, членство НАТО.
– Закон України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ” №2262 від 09.04.1992р. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2263-12:ДЕГРАДАЦІЯ– Закон і до цього часу не враховує розмір пенсії, обчислений із грошового забезпечення, визначеного станом на дату звільнення з військової служби і фактичну індексацію перерахунку пенсій до інфляції, знецінення національної валюти до курсу долара США $, який визначає зростання цін, тарифів та зниження купівельної спроможності пенсій. Довідка:
21.05.1990 року – в Україні курс долара 1$ = 1 руб. https://valuta.online.ua/20-05-1990/
1991 року циганська магія – «інфляція» забезпечила в Україні інфляцію карбованця 391% , відповідне знецінення грошового забезпечення військовослужбовців і пенсій,
09.12.1992 року циганська магія ДЕКРЕТу Кабінету Міністрів України «Про тимчасове припинення індексації грошових доходів населення» Прем’єр-міністр Л. Кучма N 7-92 http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/7-92/ed20050331
1992 рокув Україні інфляція -2100 % ,1996 року в Україні курс долара -1.75 грн./$
1993р. – в Україні найбільша у світі інфляція – 10256%,
1994р. –інфляція – 501%, -1995р. інфляція 282%, -1996р. – інфляція 140% -1997р. інфляція – 110%, -1998 p. — 120%, у 1999 p. — 119,2%, у 2000 p. — 125,8.%, у 2001 p. — 106,1 %, у 2002 р. — 99,4 %, у 2003 р. — 108,2 %, у 2004 р. — 112,3 %.
– -2008 року – інфляція, курс долара – 8-12 грн/$.- 2014 року – інфляція, курс долара – 16 грн/$.- 2015 року – інфляція, курс долара – 32- 40 грн/%. (знецінення гривні у 32:1.8=18 разів.) – 01.2018р. курс НБУ 1 дол США =27, 855935 грн/$. –відповідно збільшення цін на продукти, ліки, товари, тарифі ЖКП, знецінення пенсій ветеранів,
МАРОДЕРСТВО – нарахування пенсій не від реального розміру грошового забезпечення військовослужбовців, а від змінних складових грошового забезпечення.
НЕСПРАВЕДЛИВІСТЬ маніпуляцій з включення до розрахунку пенсії при звільненні з військової служби щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, їх відміни, зменшення розмірів, встановлення нових підвищень, надбавок, доплат та премій, які включають, або виключають з розрахунку пенсії.
Світлина від Олександра Мазура.
– –ЮРИДИЧНА КОЛІЗІЯ, розбіжностей і суперечність пенсій впіхнутих 09.04.1992р. до пенсійного закону №2262 військовослужбовців невпіхуємих співробітників органів ВС забезпечила деградацію мотивації до захисту України: пенсії військовослужбовців технологічних спеціальностей ЗСУ, зокрема стратегічних ядерних сил України – прирівняли до некваліфікованих співробітників, заробітчан.
04.04.2006 року циганська магія Закону № 3591-IV «впіхнув невпіхуєму» редакцію Закону № 2262 «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» виключила із назви військовослужбовців та осіб ОВС та включила спец пенсії понад 20 категорій осіб, які фактично не служили на військовій службі.
28.12.2014 року циганська магія Закону № 1058-IV «впіхнула невпіхуєме» у ст.5 Закону №2262 загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», для працівників, у ПФУ персоніфікована організаційно-штатна структура МОУ, МВС, СБУ, СЗР.
– – КОРУПЦІЙНА СХЕМА: Пенсійний Фонд привласнює страхові пенсійні внески громадян і «страхову пенсію». Закон України « Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», на відміну від РФ та інших країн, не визнала страхові внески, сплачені до ПФ – власністю громадян. Отримуючи «пенсію МО» після звільнення з військової служби, можна працювати і отримати необхідні умови для призначення страхової пенсії, але на другу «страхову» пенсію права не має.
08.07.2011 року циганська магія Закону № 3668-VІ «впіхнув невпіхуєме» до статті 13 максимальний розмір пенсії МО зменшено з 90% до 80 % грошового забезпечення,
27.03.2014 року циганська магія Закону № 1166-VII «впіхнув невпіхуєме» максимальний розмір пенсії МО зменшено до 70% ,
-6 грудня 2016 року циганська магія Закону № 1774-VIII в частині п.10 до ЗУ №2262 «впіхнула невпіхуєму» редакцію ч.4 ст. 63 «Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України».
– –НІКЧЕМНІСТЬ – ч.4 ст. 63 позбавляє Закон №2262 ознак нормативного акту прямої дії в частині перерахунку пенсій при збільшенні складових грошового забезпечення. Зміни п.4 ст.63 Закону надали право Кабінету Міністрів України на свій розсуд регулювати умови, розмір і порядок перерахунку пенсій військовослужбовців.
-07.11.2007р. циганська магія постанови КМУ № 1294 (чинна до 01.03.2018р.) – упорядкувала структуру та умови грошового забезпечення військовослужбовців – оклади за військове звання у ЗСУ у 17- 20 разів менші від відповідних спеціальних звань поліцейських, встановлених Постановою КМУ від 11.11.2015р. №988. Посадові оклади військовослужбовців ЗСУ втричі менші від відповідних у поліцейських.
-13.02.2008р. циганська магія постанови КМУ № 45– позбавила ветеранів премії 33.3% грошового забезпечення і надбавки за безперервну службу до 90% грошового забезпечення та збільшила посадові оклади у штабах органів військового управління.
– – 21.02 2018 р. циганська магія постанови КМУ № 103 «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб» у пункті 1 визначає: Перерахувати пенсії, призначені згідно із Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» до 1 березня 2018 р. …з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим званням, відсоткової надбавки за вислугу років …. Але у пункті 3 визначає: Перерахувати з 1 січня 2016 р. пенсії, призначені згідно із Законом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ … з розміру грошового забезпечення поліцейського, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії … .Отже, при перерахунку пенсій працівникам МВС враховано всі складові грошового забезпечення, а військовослужбовцям – лише основні види. У військовослужбовців, які звільнилися до 1 березня 2018 р., пенсії будуть менші ніж у тих, які звільняться після цієї дати.
– – поетапні підвищення з 01.01.2018 р. – 50%; з 01.01.2019 р. – 75%; з 01.01.2020 р. – 100% підвищення зменшеної з 90% до 70% пенсії станом на 01.03.2018 р. 100% без щомісячних надбавок, доплат, премій .
– 50% доплати зменшеної з 90% до 70% пенсії без додаткових видів грошового забезпечення – це Схема декваліфікації ЗСУ: При обмеженні пенсії до 70% грошового забезпечення – служити після 27 років немає сенсу, а у пілотів, у яких «рік за два» межа “мотивації” до підвищення кваліфікації наступає через 12 років.
Чому МінСоц не видасть постанову №103+ щоб собі і ПенсФондівцям зарплату у кредит платити і ділити підвищення на 3 роки, як і пенсії військовослужбовцям?
– Уряду і Верховному головнокомандувачу Збройні Сили менш потрібні ніж поліція?
НЕСПРАВЕДЛИВІСТЬ пенсій військовослужбовців уособлюють: зачаровані на «бабло» жадібні до особистого збагачення бізнесмени, без попередньої. до початку політичної діяльності та політичних призначень кадрової служби у Збройних Силах на офіцерських посадах та відповідної воєнної освіти оперативно-стратегічного рівня та досвіду керівництва: – Президенти – Верховні Головнокомандувачі та їх політичні призначенці в Адміністрації Президента і Обласних Державних Адміністраціях, -народні депутати у складі Комітету по обороні та національній безпеці Верховної Ради, – члени Ради національної безпеки і оборони, – Прем’єр-міністри, -Міністри оборони, Міністри фінансів, посадові особи Кабінету Міністрів, – Пенсійного фонду.
– -148 мільярдів гривень – рефінансування на боргові зобов’язання «віджатого» Приватбанку Бені Коломойського: 18.12.2016р. на «Світлодарській дузі» бої, олігарх-Президент Порошенко замутив бізнес: вночі Кабмін Гройсмана та РНБО Турчинова вирішили націоналізувати «Приватбанк». Нацбанк поРОШЕНко віджав 93 банки, а для пенсій військовослужбовців – коштів нема.
Висновки: Закон №2262 від 09.04.1992р. пенсійного забезпечення – несправедливий, нікчемний, дискримінаційний, деградації, позбавляє професіоналів оборони і ветеранів мотивації до військової служби, а Збройні сили – боєздатності.
Пропозиції: Підготувати Закон «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців» та Закон України «Про пенсійне забезпечення співробітників сектору безпеки».
Вирішення проблем в усуненні бізнесу від політики:. національна ідея «технологічний розвиток, оборона та безпека». + політична програма «національна модернізація» + узгоджені спільні дії ветеранів + пошук моральних авторитетів = національна соціальна ідеологічна партія