На голову Новини 10 обіцянок нової коаліції

10 обіцянок нової коаліції

67
0

Федьковича Анатолій Круглашов вваєає, що сам факт підписання Коаліційної угоди можна і треба вітати. Адже він має продемонструвати, які напрямки політики та урядової й законодавчої діяльності можна очікувати від тих політичних сил, що вирішили сформувати не просто парламентську, але й конституційну більшість.

Федьковича Анатолій Круглашов вваєає, що сам факт підписання Коаліційної угоди можна і треба вітати. Адже він має продемонструвати, які напрямки політики та урядової й законодавчої діяльності можна очікувати від тих політичних сил, що вирішили сформувати не просто парламентську, але й конституційну більшість.

 

1. Реформа системи національної безпеки та оборони

 

Підвищення обороноздатності держави, реформа Збройних сил відповідно до сучасних вимог та досвіду, набутого під час АТО, а також розвиток оборонно-промислового комплексу для максимального задоволення потреб армії та виходу на зовнішні ринки.

 

2. Конституційна реформа

 

Реформи, які потребуватимуть внесення змін до Конституції України. Зробити процес внесення змін до Конституції прозорим та якісним.

 

3. Оновлення влади та антикорупційна реформа

 

Формування органів влади із професійних доброчесних людей та боротьба з корупцією.

 

4. Судова реформа

 

Створення некорумпованої, ефективної і незалежної системи правосуддя, яка буде забезпечувати право на справедливий і безсторонній (неупереджений) суд.

 

5. Реформа системи органів правопорядку

 

Проведення комплексна реформа органів правопорядку для ефективного, безкомпромісного захисту прав і свобод осіб.

 

6. Реформа виборчого законодавства

 

Забезпечення підзвітності і дієвості парламенту, стабільності партійної системи та можливості для ротації політичних еліт.

 

7. Децентралізація та реформа публічної адміністрації

 

Формування системи державної влади та системи органів місцевого самоврядування так, щоб забезпечити ефективну реалізацію прав громадян, надавати на належному рівні публічні послуги, відповідально управляти об’єктами прав державної і комунальної власності, зокрема збільшенням прав та повноважень місцевих громад.

 

8. Забезпечення прискореного економічного розвитку

 

Проведення структурних реформ та законодавчого встановлення більш сприятливих порівняно з іншими країнами умов для високотехнологічного, інтелектуально-місткого бізнесу та нових виробництв в Україні запровадженням конкурентних переваг інституційної, регуляторної, фіскальної, інфраструктурної, освітньої політики для створення високопродуктивних робочих місць, підвищення оплати праці, виробництва конкурентоздатної продукції та нарощування експорту.

 

9. Реформа сільського господарства

 

Ефективне землекористування, захищений обіг прав оренди земель сільськогосподарського призначення та захист інтересів власників земельних ділянок (паїв). Запровадження ефективної системи підтримки вітчизняних сільськогосподарських виробників, насамперед сімейних фермерських господарств, та забезпечення підвищення добробуту селян.

 

10. Реформа системи охорони здоров’я

 

Забезпечення якісної і доступної медицини для громадян.

 

Доктор політичних наук, професор, завідувач кафедри політології та державного управління факультету історії, політології та міжнародних відносин ЧНУ ім. Ю. Федьковича Анатолій Круглашов вваєає, що сам факт підписання Коаліційної угоди можна і треба вітати. Адже він має продемонструвати, які напрямки політики та урядової й законодавчої діяльності можна очікувати від тих політичних сил, що вирішили сформувати не просто парламентську, але й конституційну більшість. Наявність конституційної більшості дозволить їм проводити нагальні, необхідні реформи і надає шанс на втілення в життя реформаторських планів тих політичних сил, що прагнуть взяти на себе відповідальність за долю України.

 

– Разом із цими зобов’язаннями, які беруть на себе ці політичні сили, вони мають і цілком відповідати за їхнє належне та своєчасне виконання і тому текст Угоди надає в руки виборців та й опозиції засіб контролю за тим, щоби діяльність Уряду та парламентської більшості відповідала цим зобов’язанням. Це варто зарахувати до позитивів цього документа, – каже експерт.

 

– Водночас сам документ є доволі громіздким, не у кожного виборця, навіть терплячого та з високим рівнем освіти, вистачить сил освоїти цей текст. В ньому є багато розділів, які відрізняються нерівномірною деталізацією свого змісту. Одні відносно конкретні, наприклад, організація дорожнього руху, а інші, як зокрема принципово важливі зміни до Конституції – помітно стисліші й переважно технічні за своїм змістом. Не впевнений, що це можна зарахувати до позитивів документа, – додає він. – В одних випадках в тексті доволі чітко визначаються часові рамки виконання взятих на себе зобов’язань, а в інших – вони прописані дуже загально й під старою «гумовою» бюрократичною формулою «оптимізація» діяльності, яка в загальних рисах характеризує, наприклад, напрямки та зміст реформування наших силових структур.

 

– Тому викликає певні питання як форма та зміст документа, так і вибір пріоритетів і термінів реалізації його основних моментів. Документ має бути конкретнішим і містити чітко визначені зобов’язання, – підсумував Анатолій Круглашов.

 

Жжерело: vidido.ua

 

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я