Новини 1-ше вересня – День Знань розумної людини

1-ше вересня – День Знань розумної людини

493
0

 … або як Володимир Гройсман  влаштував "Свято знань" для учнів , батьків, вчителів шкіл №1, 10, 25 та територіальної громади Вінницької області

 

Душа наша переповнена від наруги безпечних та зневаги від чиновників!

День Знань – 1-го вересня 2013 року, мер міста вирішив відсвяткувати у своєму, вже звичному для мешканців Вінниці, стилі: протистоянні майже 3 тисячам учнів, 30 тисячам батьків та більше 50 тисячам членів територіальної громади Вінницької області. Прокинувшись ранком одного дня і, мабуть, вставши не на ту ногу, п. Гройсман вирішив, за 2 тижні до початку нового навчального року, провести реформу трьох шкіл… Таке з ним буває частенько і ми вже звикли до такого стилю роботи нинішнього мера міста:

– то мер почне роздумувати, де потрібно встановити в місті пам’ятник Т.Г. Шевченку, замість того, щоб виконати рішення міськвиконкому від 26.02.2004 року за №394;

– то меру присниться, що тільки він особисто – один у всьому місті знає яким маршрутом можна швиденько доїхати з будь-якого кінця міста, чи вдень чи вночі, до залізничного, автобусного вокзалів, чи до ринку… хоча мер вже не пам’ятає, коли ж останній раз користувався послугами міського транспорту;

– то почне "крутити" тарифи на комунальны послуги, бо одноставочного меру замало – потрібно ввести 2-х ставочний тариф; – то одноособово , самостійно встановлює ціни на комунальні послуги для городян;

– то створив приватну структуру, яка буде тільки контролювати обслуговування наших будинків (так званий посередник поміж нами і виконавцем послуг для нас) за цінами, які буде вказувати особисто сам мер – всенародно вибраний нами, мер нашого міста… так діє вибрана нами посадова особа, яка обиралась нами для того, щоб захищати інтереси громади міста, а не свої власні амбіції! Але Вінниця знає іншого Гройсмана – правозахисника інтересів безправних громадян України,

– Дмитра Леонідовича, який безкорисно, захищаючи нас, віддав своє життя за справедливе життя в країні… Був би сьогодні мером міста мудрий єврей Дмитро Володимирович, то таких баталій-мітингів, судових "боїв" у місті точно не було б! До шкільної реформи, яку одноособово, самостійно провів мер, є дуже багато правових запитань.

Чому юридична служба ВК ВМР не хоче надати їм правову оцінку? Чому наш правозахисник пан Слишинський – очільник юридичної служби міськвиконкому, який отримує наші гроші від пана Гройсмана, – мовчить? Невже пан Слишинський вважає, що він отримує заробітню плату тільки за те, що він "підробляє" або тлумачить не діючі закони України та саме так як це потрібно "політичній волі" пана Гройсмана? Ще більшому диву даєшся, незрозумілим діям наших обранців – депутатів міської Ради, які, вкотре підтвердили свою повну залежність від мера та свою покірність усім діям мера. Чому посеред депутатів міської Ради, наших обранців, не знайшлося батьків, які можкть проголосувати проти "пропозицій" мера? Або, зважаючи на ситуацію, яка склалась – утриматися сьогодні від прийняття незаконних шкільних рішень та перенести виконання "гарних" пропозицій мера на інший час!

А щоь школи України працювали на головного учасника навчального процесу – учня, – прошу редакцію розмістити на сайті наступне:

1. Під гаслом: до територіального Самоврядування населення України, через учнівське самоврядування просити теоретика Татусяка С.П. розробити положення учнівського самоврядування в країні.

2. Лідера обласного ВО "Батьківщина" Л.М. Щербаківську, розробити положення про Батьківську раду школи, яким визначити порядок не тільки виконання господарських робіт у класі, школі (що влада вже навчила нас гарно виконувати), але й забов’язала би чиновників погоджувати з БР навчальну програму наших дітей.

3. Обласне управління освіти – розробити положення про Вищу Раду школи, до якої входили б представники учнівського самоврядування та БР.

4. Враховуючи нагальну вимогу – виховання учнів у Національному дусі та патріотами Батьківщини, – усі викладачі школи повинні, в першу чергу, працювати вихователями, а вже потім бути викладем якогось предмету. Вихователь-викладач дисципліни, веде позакласну роботу: організовує роботу гуртків, учні прийматимуть участь у конкурсах знань з окремих предметів.

5. Передбачити вивчення учнями Законів: – гігієни – харчування – фізичної культури – християноського та здорового способу життя 6. В єдиній тарифній сітці працівників України, на першому місці по оплаті праці, повинні стояти вихователі-вчителі, за ними лікарі, а потім працівники усіх інших професій, в залежності від значення професій для суспільства та Держави!

Валерій Козяк

Валерий Козяк

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я